Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@18:31:11 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۲۱۲۳

رویداد۲۴-سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان خبر داد.سرهنگ فرزاد تاجره درباره دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان گفت: ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته به ماموران کلانتری ۱۹۰  مجیدیه اعلام شد دو نفر آتش‌نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۳ واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا در محل حاضرشد  که آثار جراحات بر روی بدن دو آتش نشان مشهود بود. حین بررسی‌های میدانی ماموران متوجه مردی ۵۰  ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری با بیان اینکه ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی در او مشاهده کردند گفت: این مرد دقایقی بعد بیان داشت به همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم دو تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه ۴۴ ساله اسلحه را  گرفت و دو تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

سرهنگ تاجره با بیان اینکه با اخذ دستور مقام قضائی ماموران به منزل نفر متواری شده وارد شدند تصریح کرد: در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف کردند. ضمنا چهار پوکه از نوع ساچمه‌ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد. با مجموعه اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد  و سریعا ماموران به محل اعزام و همان شب موفق به دستگیری متهم شدند که در نتیجه عملیات پلیس اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه اظهارکردند قصد تیراندازی به ماموران آتش نشان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند چراکه از آن قبلا استفاده نکرده بودند که تیرها به خطا رفت و به آنان اصابت کرد. تحقیقات تکمیلی تحت نظارت مقام محترم قضایی پرونده تحت رسیدگی است .

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه