Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی معدنچی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به عنوان برگزیده شایسته تقدیر در اولین جشنواره ملی قدردانی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال معرفی و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، برگزیدگان اولین جشنواره ملی قدردانی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال در آیین اختتامیه این جشنواره که روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۹۶ برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آئین با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در این پژوهشگاه برگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره در سه کارگروه «مدیریت، اقتصاد، حسابداری و کارآفرینی»، «علوم اجتماعی، علوم تربیتی و علوم سیاسی» و «رشته‌های زبان‌شناسی، ادبیات، الهیات و فلسفه» معرفی شدند.

در کارگروه «مدیریت، اقتصاد، حسابداری و کارآفرینی» احسان سلطانی‌فر از دانشگاه تهران به عنوان برگزیده و مهدی معدنچی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، سید امیرحسین ابوالحسینی از دانشگاه شهید بهشتی، حسنعلی محسنی از دانشگاه امام صادق (ع)، محمد فرزانه از دانشگاه اصفهان، بهروز قاضی‌زاده از پژوهشگاه علوم انسانی و مهدی دهقانی سلطانی از دانشگاه سمنان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در کارگروه «علوم اجتماعی، علوم تربیتی و علوم سیاسی» نیز فاطمه خوشنویسان از دانشگاه صنعتی اصفهان، مهتا بذرافکن از دانشگاه شیراز و حمید سجادی از دانشگاه تهران شایسته تقدیر معرفی شدند.

در کارگروه سوم نیز در حوزه رشته‌های زبان‌شناسی، ادبیات، الهیات و فلسفه، مرتضی طاهری از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی توانست رتبه شایسته تقدیر را از آن خود کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد