Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر افزایش سرانه سلامت استان، گفت: ۳۹ بیمارستان دولتی مازندران آماده درمان مسافران در ایام نوروز است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد روحانی نیا امروز در جلسه ستاد سلامت نوروزی مازندران اظهار داشت: مازندران درایام نوروز بیشتر میهمان را از کشور داشته که 24 بیمارستان دولتی، پنج بیمارستان تامین اجتماعی، هشت بیمارستان خصوصی و دو بیمارستان نیروهای مسلح در این ایام آماده پذیرش از مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد اما در ایام  نوروز جمعیت استان چهار برابر می‌شود که با حجم مسافر بار زیادی به استان وارد می‌شود و تمام کادر درمان و سلامت استان نظیر پرستاران، اورژانس، پزشکان، درمانگاه‌ها و بخش خصوصی آماده باش خواهند بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: داروخانه‌های شبانه‌روزی، 84 آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، در شهر و جاده مستقر هستند و 16 ایستگاه سلامت نوروزی در استان فعال هستند و هشدارهای بهداشتی و اطلاعات لازم را به بیماران می‌دهند و یک دستگاه بالگرد در استان جهت جابجایی بیماران فعال است.

وی گفت:در زمینه پزشک خانواده هماهنگی با داروخانه‌ها و مراکز نسخ استان انجام شد تا مسافران بیمار بدون مشکل دارو را دریافت کنند.

روحانی نیا افزود: با همکاری آب و فاضلاب اقدام در کلزنی آب انجام شد تا آب سالم در اختیار مردم و مسافران باشد تا مردم از آشامیدن آب رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی گفت: مسومیت با مونوکسیدکربن بسیار خطرناک بوده که مسافران از وسیله گرمایشی استاندارد استفاده کنند و از روشن کردن ذغال در چادر و فضای بسته خودداری کنند.

معاون علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در زمینه موادغذایی تاکنون 15 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غذایی استان انجام شده که تاکنون 10 تن ماده غذایی فاسد کشف و معدوم شد که نبست به سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

روحانی نیا افزود: سالانه بیش از دو و نیم میلیون نفر به اورژانس استان مراجعه می‌کنند که اکنون اورژان‌سها به سمت تخصصی پیش رفتند.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران