Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم دانشگاه الزهرا (س) که اولین حضور خود را در لیگ تکواندو زنان تجربه کرد با سرمربیگری مریم آذرمهر موفق شد بر سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها بایستد. سارا خوش‌جمال فکری مربی این تیم در رابطه با این دوره از رقابت‌ها گفت: سطح فنی مبارزات با حضور ملی‌پوشان پیشرفت زیادی داشته و تکواندو بانوان در استان‌های مختلف توسعه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دختران تکواندوکار از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و با توجه به برنامه‌ریزی که از رده‌های سنی پایه صورت گرفته هر ساله شاهد رونق بیشتر لیگ هستیم.

مربی تیم بیمه رازی در ادامه تصریح کرد: در این دوره 14 تیم حضور داشتند اما مبارزات میان چند تیم خلاصه می‌شد و به نظرم باید همانند دوره‌های گذشته سقفی برای استفاده از ملی‌پوشان در نظر بگیرند تا شاهد مبارزات جذاب و دیدنی‌تر باشیم. 

خوش‌جمال با اشاره به کسب عنوان سومی تیم الزهرا (س) در این رقابت‌ها گفت: استاد آذرمهر علی‌رغم اینکه می‌دانست بدست آوردن عنوان قهرمانی با توجه به اینکه بازیکنان باشگاهی را در اختیار داشتیم کار آسانی نیست اما این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و خدا را شکر با تدابیر ایشان و همت بچه‌ها توانستیم این عنوان را بدست آوریم که برای ما بسیار ارزشمند بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تکواندوکاران تیم جوان اما با انگیزه بودند و با توجه به اینکه در دور برگشت بازیکن نوجوانان نداشتیم در اصل با ترکیب هفت نفره به مصاف رقبای خود می‌رفتیم.

مربی تیم رازی با اشاره به حضور ملی‌پوشان در لیگ گفت:حضور این تکواندوکاران بر جذابیت لیگ می‌افزاید و و تکواندوکاران جوان وقتی مقابل نامداران مبارزه می‌کنند، متوجه می‌شوند از رقبای خود هیچ چیز کم ندارند این موضوع در پیشرفت و خودباوری آنها تاثیر به سزایی دارد.

خوش‌جمال در پایان گفت: کسب سکوی سومی ما تا هفته پایانی مشخص نبود و رقابت تنگاتنگی با تیم آینده سازان لوازم خانگی کن داشتیم اما خدا را شکر با تلاش، همت و همدلی اعضای تیم توانستیم این عنوان را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید