Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده تصمیم بر این شد که از فردا عراقی‌ها بتوانند با خودروی خود وارد منطقه آزاد اروند شوند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان اسماعیل زمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده تصمیم بر این شد تا از فردا عراقی‌ها بتوانند با خودروی خود وارد منطقه آزاد اروند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدا بنابراین بود که هر خودرو برای هر ورود یک پلاک دریافت کند اما با توجه به‌احتمال تردد بالای خودروها در روزهای مختلف ایام هفته این کار منطقی نبود.

زمانی گفت: درنهایت پیشنهاد دادیم تا تعداد مشخصی پلاک به‌صورت امانی در اختیار ما قرار داده شود تا وقتی‌که خودرو از کشور خارج شد امکان انتقال آن پلاک به خودرویی دیگر فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مقرر شد تا قبل از آماده شدن پلاک‌ها و به‌صورت موقت خودروهای عراقی با پلاک عراقی وارد منطقه آزاد اروند شوند.

وی افزود: این پلاک‌ها نیز به‌راحتی قابل ثبت و ارزیابی است و با توجه به وجود دستگاه‌ها ایکس ری در مرز شلمچه کنترل کاملی بر این خودروها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر پنج متر بر ثانیه و ۱۸ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است