Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:31:03 GMT

پهلوان پایین‌تر از اسکار و هالک (گزارش آماری)

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۲۹۰۱

پهلوان پایین‌تر از اسکار و هالک (گزارش آماری)

احسان پهلوان با ایجاد 12 شانس گلزنی از این حیث در میان 10 بازیکن برتر آسیا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با کسب 2 تساوی و 2 شکست، تنها 2 امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم گروه اول این مسابقات پست سر تیم های الاهلی، الغرافه و الجزیره امارات به ترتیب با 8، 5 و 5 امتیاز قرار گرفته است و کار سختی برای صعود پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال شاگردان ساغلام در دیدارهای خود موقعیت های زیادی خلق کرده اند که البته احسان پهلوان در بخش هجومی این تیم تاثیر بسیار بالایی داشته است.


وینگر ریزنقش و تکنیکی تبریزی ها با ایجاد 12 شانس گلزنی طی چهار دیدار اخیر در میان تمام تیم های قاره آسیا رتبه سوم را پس از اسکار و هالک از تیم شانگهای SIPG به خود اختصاص داده است و حضور بازیکنان سرشناسی نظیر اشنایدر و عمر عبدالرحمن در رتبه های پایین تر نشان می دهد که پهلوان چقدر در کارهای تهاجمی تیمش تاثیرگذار بوده است؛ البته این بازیکن هر چه قدر در کار با توپ و حرکت به سمت دروازه خوب عمل کرده، در به ثمر نشاندن ضربات نهایی بدشانس و بی دقت بوده است.

 

احسان پهلوان تراکتورسازی تبریز لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده : ایران _ بحرین

به گزارش ورزش سه، غول فوتسال آسیا پس از یک پیروزی شیرین برابر تیم ملی افغانستان،  در دومین نبرد خود تیم ملی فوتسال بحرین را پیش‌رو دارد. بحرینی‌ها در جدال نخست با نتیجه دو بر یک مقابل کویت متحمل به شکست شدند و در صورت ناکامی مقابل ایران، خداحافظی زودهنگامی را با جام ملت‌های آسیا 2024 خواهند داشت. در سوی دیگر ایران در پی بازپس گیری رتبه اول از کویت ۴ امتیازی است.

سالن مسابقه : هوآ مارک بانگوک تایلند

ترکیب پنج نفره تیم‌ملی فوتسال در دیدار با بحرین:

باقر محمدى (دروازه‌بان)، علیرضا رفیعی‌پور (عقب‌گیر)، مهدى کریمى (فلنگ راست)، اصغر حسن‌زاده (فلنگ چپ) و سعید احمدعباسی (راست)

ترکیب پنج نفره تیم ملی بحرین در دیدار با ایران:

حمید سبط عباس _ محمدناصر محمد السندی _ صالح احمد _ میرزا عبدالله سلمان احمد _ محمد عبدالله عبدالعزیز

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور
  • گزارش زنده : ایران _ بحرین
  • آماری که پرسپولیس ثبت کرد؛ اعدادی که تکرار نمی‌شوند
  • فروش سینمای ایران در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد