Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد صدیقیان رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بید گل از آغاز عملیات احیاء و مرمت موزه نوش‌آباد بعد از نزدیک به یک دهه خبر داد.

وی افزود: مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت سایت موزه شهر زیرزمینی نوش آباد اختصاص یافت.

در همین راستا زهرا ساروخانی سرپرست پایگاه میراث فرهنگی نوش‌آباد نیز تصریح کرد: اعتباراتی نیز برای طراحی،مطالعه و اجرای در این سایت موزه از طرف اداره کل موزه ها تخصیص یافته بود که جهت طراحی و مطالعه، جداره سازی و احیای حوضخانه مرکز محله توده به عنوان مرکز معرفی و آموزش شهرزیرزمینی هزینه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدام به تهیه ضوابط ساخت و ساز در  بافت تاریخی و عرصه و حریم شهر زیرزمینی نوش آباد نمود و در سال 96 و در ادامه اعتبارات سایت موزه های اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی کشور مبلغ 5 میلیارد ریال در قالب مطالعه-پیمانی و امانی  برای پروژه های فاز سه سایت موزه شهر زیرزمینی نوش‌آباد اختصاص است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن گفت: بخشی از عملیات ساخت این طرح که ۲۰ سال قبل کلنگ آن به زمین زده شد، در همان زمان آغاز شد، اما به خاطر کمبود اعتبارات، این عملیات متوقف شد.   علی نخعی افزود: پارسال در نشستی با خانواده‌های معظم شهدا و خیران، مقرر شد این طرح با کمک آنها از حالت بلاتکلیفی خارج شود که در نهایت با پای کار آمدن خیران، عملیات ساخت این حسینیه و مرکز فرهنگی آغاز شد و هم اکنون این طرح از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.   وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی به این طرح تخصیص داده نشده است، ابراز امیدواری کرد بتوان تا پایان امسال آن را تکمیل و حداقل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در جوار گلزار شهدا برگزار کرد.   نخعی بیان کرد: طی چهار ماه اخیر با کمک خیران حدود یک میلیارد تومان هزینه شده، اما برای تکمیل نهایی این طرح، حداقل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • دیواره تاریخی خیابان باباطاهر مربوط به دوران ایلخانی است
  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان