Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برنامه سفیران، کار ارزشمندی است. این برنامه نگاهی نو و متفاوتی دارد که می‌تواند منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف جستجو و مطالبه کند؛ هم می‌تواند منافع ملی ما راحفظ کند و در چارچوب دیپلماسی رسانه‌ای از آن دفاع کند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، علاءالدین بروجردی با اشاره به برنامه سفیران شبکه پنج سیما خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سفرای کشور‌های مختلف دنیا در کشور ما حضور دارند و طبیعتا مسئولیت‌های تعریف شده‌ای در کنوانسیون‌های بین المللی دارند، در مقابل روابط با جمهوری اسلامی ایران مسئول و نقش آفرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اینکه ما بتوانیم با ظرفیت رسانه ملی در واقع از منافع ملی کشورمان با همچین برنامه‌ای دفاع کنیم و ضمن آن مردم به منظور توسعه روابط_اقتصادی و تحقق اقتصادمقاومتی با سایر کشور‌ها بیشتر آشنا بشوند، اقدام ارزشمندی در حوزه رسانه‌ای کشور است. امیدوارم برنامه ارزشمند سفیران استمرار داشته باشد.

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه این برنامه به محوریت ایرانی‌های مقیم خارج از کشور نیز می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای حفظ و دفاع از سرمایه‌های انسانی کشور داشته باشد و همینطور مشکلات احتمالی آن‌ها را در عرصه‌های گوناگون مطرح و پیگیری بنماید.

وی گفت: با توجه به اینکه فضای دیپلماسی رسانه‌ای قید و بند‌های مذاکرات رسمی دیپلماتیک را بطور طبیعی ندارد، می‌تواند بهتر نقش آفرین و اثرگذار باشد.

برنامه سفیران کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که با بصورت هم زمان از شبکه خبر نیز پخش می‌شود. عبداله عبدی تهیه کنندگی و اجرای آن را بر عهده دارد. تاکنون ۷ قسمت از این برنامه از رسانه ملی پخش شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت