Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  مهراب قاسمخانی با نوشتن خاطره ای از دعوت شدن همسرش شقایق دهقان به ضیافت افطاری رئیس جمهور سابق اینستاگرام خود را به زور کرد.

 

مهراب قاسمخانی با انتشار عکس در اینستاگرامش نوشت: توى این اسباب کشى یه چیز بانمک دیگه هم پیدا کردم. کارت دعوت مراسم افطارى رئیس دولت قبل که براى شقایق فرستاده بودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز هم پشت سر هم زنگ میزدن به موبایلش، از ترس این که مجبور نشه جوابشونو نمیداد... چند وقت بعدش یه روز توى خونه به شقایق گفتم یه نسکافه بهم میدى؟ گفت: "برو بینیم بابا. من جواب تلفن رئیس جمهور رو نمیدم، واسه تو نسکافه درست کنم؟"

 

پ.ن اول: اصلاً یکى از دلایلى که این دولت رو انتخاب کردم همین بود. قبلیا این دهقانه رو زیادى شاخ کرده بودن

 

پ.ن دوم: یعنى من یه همچین خط مشى سیاسى عمیقى دارم.

 

 

 

رکنا

2025

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند