Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه راهیان نور سمنان گفت: ظرفیت‌سازی لازم برای اعزام ۵۰۰۰ نفر از استان به اردوهای راهیان نور انجام‌شده است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ علی خالقیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی کامل برای پذیرایی و ارائه خدمت به تعداد 5000 نفر (3 هزار نفر اتوبوسی و 2 هزار نفر خودرو شخصی) از استان سمنان در قالب کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه‌های این استان در مناطق جنوب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از استان سمنان نیز گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از تاریخ 17 اسفندماه در استان آغازشده و تا 26 اسفند‌ماه ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد 2 هزار نفر از دانشجویان به اردوهای راهیان نور اعزام و از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کنند.

سرهنگ خالقیان با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور مردمی نیز گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور مردمی از 27 اسفندماه در استان آغاز و تا 10 فروردین 97 ادامه دارد.

وی گفت: 2 اردوگاه شهید شوکت پور در اندیمشک و اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر برای پذیرایی، اسکان و ارائه خدمت به زائران مناطق عملیاتی جنوب که در قالب کاروان راهیان نور چه به‌صورت اتوبوسی و چه خودروی شخصی اعزام شدند آماده‌شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان از افزایش ظرفیت برای اسکان و خدمات‌دهی به کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته هم از نظر آماری افزایش داشتیم و هم امکانات و ظرفیت اسکان به‌صورت قابل‌توجهی افزایش‌یافته است و آمادگی این وجود دارد تا به تعداد بیشتری از زائران خدمت‌رسانی شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در ماه شوال و پیش از آغاز مناسک حج تمتع، بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره عازم سرزمین وحی شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، بعد از سال‌ها انتظار، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی در سال گذشته مطرح و از  22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که  نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده‌ بودند، آغاز شد اما با طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد. 

اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده که عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از  3 اردیبهشت، اعزام زائران بعد از 8 سال انتظار آغاز خواهد شد. 

بر این اساس، طبق اظهارات غلامرضا رضایی؛ معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، در تاریخ مذکور، با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 زائر به فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

در این دوره عمره‌گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. پروازها برای یک دوره 10 روزه برنامه‌ریزی شده است و مجموعاً بیش از 5000 نفر در ماه شوال زائر عمره خواهند بود. 

عمره 1402 رسماً لغو شد/ عودت وجوه همه ثبت‌نام کنندگان عمره از 28 بهمن

به گفته سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت نیز، علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، دربخش‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

هزینه این سفر، 40 میلیون و 600 هزار تا 42 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • خبر‌هایی از اعلام زمان اعزام کاروان های حج عمره از سمنان
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی