Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:21:48 GMT

تصرف 3 منطقه عفرین توسط ارتش ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۳۶۵۷

ارتش ترکیه و تروریست های همراه آن (ارتش آزاد) امروز (چهارشنبه) مناطق 'الغزاویه'،'کوران' و 'الیابسه' در عفرین سوریه را به تصرف خود در آورده است.

به گزارش ایرنا، رسانه های سوریه اعلام کردند که این مناطق اشغال شده در شمال شرق جندریس و جنوب شرق بلبل در منطقه عفرین بوده است.

ارتش ترکیه و تروریست های همراه آن حملات خود را با استفاده از انواع ادوات و تجهیزات نظامی به شهرک ها و مناطق جندریس، الشیخ حدید، راجو، بلبل در منطقه کرد نشین عفرین استان حلب تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای دمکراتیک سوریه (کردها) امروز اعلام کردند که در 24 ساعت گذشته، 71 نظامی ترک و نیروهای مسلح وابسته به آن (ارتش آزاد) نیز درعفرین سوریه کشته شده اند.

25 نفر از این افراد که در 24 ساعت گذشته در درگیری با کردهای سوری در مناطق جندریس، الشیخ حدید، راجو، بلبل درعفرین کشته شده اند از نظامیان ارتش ترکیه و بقیه از نیروهای مورد حمایت آنکارا (ارتش آزاد) هستند.

نیروهای دمکراتیک سوریه روز گذشته (سه شنبه) اعلام کردند که ارتش ترکیه همه مسیرهای عفرین سوریه را زیر آتش گرفته است، ولی محاصره این منطقه صحت ندارد و تنها تبلیغاتی از سوی آنکاراست.

خبرگزاری آناتولی ترکیه روز گذشته اعلام کرد که در پنجاه و سومین روز از عملیات نظامی در شمال سوریه، مرکز شهرستان عفرین به محاصره کامل نیروهای ارتش ترکیه و عناصر شبه نظامی ارتش آزاد سوریه در آمده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس