Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@21:10:48 GMT

سینما تعاملات گرم را با فضیلت هنری پیوند می زند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۳۷۱۱

سینما تعاملات گرم را با فضیلت هنری پیوند می زند

سید جواد حسینی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی گلشن در مشهد افزود: خوشحالیم که امروز بعد از یک دوره به حاشیه رانده شدن سینما به دلایل مختلف، شاهد رشد استقبال و اقبال مردم به سینما هستیم.
وی اظهار کرد: افزوده شدن فضای مجازی به 2 دنیای ایده آلی و واقعی موجب شد فعالیت ها از دنیای جمعی به دنیای فردی افراد بروند که سینما هم از این مسئله مستنثی نبود و انتقال فعالیت ها و سرگرمی افراد به دنیای فردیت موجب شد تعاملات گرم در جامعه کاهش و دچار آسیب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از سال گذشته مردم ایران به ویژه مردم مشهد یکبار دیگر با سینما آشتی کردند و امسال 25 میلیون نفر به سالنهای سینما رفته و فیلم تماشا کردند.
حسینی با بیان اینکه هم اکنون در مشهد 44 سالن سینما داریم که 15 سالن از این تعداد امسال افزوده شده است، ادامه داد: در شهرستان های استان نیز هفت سالن سینما وجود داشت که امسال به 10 سالن افزایش یافت.
وی افزود: علاوه بر این 10 سالن سینمایی در مشهد در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح جامع تعاملات گرم از سوی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: این طرح دارای 2 بخش است که در بخش نخست برنامه هایی که موجب افزایش تعاملات گرم در جامعه شود در سه قلمرو علمی، هنری و ورزشی اجرا می شود.
حسینی گفت: در بخش دوم نیز خانواده هایی که از امکانات هنری، ورزشی، موزه ای و امثال آن استفاده می کنند از 50 درصد تخفیف بهره مند می شوند.
7496 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سرسرای استانداری برگزار شد، گفت: مدیران استان باید چندبرابر برنامه‌ها و طرح‌های خود برای موضوع اربعین و آماده‌سازی خوزستان به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی وقت و انرژی بگذارند.   وی بر پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان به بهترین شکل تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌های اربعین حسینی باید طرح‌های هر بخش مربوط به خود را حل کنند.   حسینی محراب با تاکید بر دستگاه‌های استان خوزستان برای استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی، ادامه داد: در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی و طرف دیگر آماده‌سازی مرز‌ها برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی کشور عراق است.   استاندار خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مکان‌های اسکان زائران حسینی در ورودی‌های استان، باید از فضای مدارس، مساجد و یا مواکب در این ایام استفاده شود.   وی موکب‌داران را گرداننده اصلی اربعین حسینی دانست و گفت: مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.   ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: در مراسم اربعین حسینی پارسال به همه صنایع و دستگاه‌های استان ابلاغ شد که ناوگان حمل و نقل خود را برای جابه جایی زائران استفاده کنند و برای امسال نیز باید این دستور صادر شود.   وی افزود: روسای کمیته‌های اربعین حسینی برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه کاری خود را زمان‌بندی کنند تا بر اساس زمان باقی مانده اقدامات لازم انجام شود.   حیاتی ادامه داد: همه طرح‌های مربوط به آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باید تا یکم مرداد امسال به پایان برسد.   خوزستان از جمله استان‌های کشور است که در ۱۳ سال اخیر میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

دیگر خبرها

  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود