Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@00:32:34 GMT

همایش تقدیر از مادران فداکار بهزیستی چگنی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۴۰۴۳

به گزارش ایکنا از لرستان، در راستای تکریم مادران دارای دو معلول، همایش تجلیل از مادران فداکار بهزیستی شهرستان چگنی، امروز چهارشنبه، ۲۳اسفند در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

کیانوش بیرانوند، رئیس اداره بهزیستی شهرستان چگنی در این آیین با تاکید بر ضرورت مقام مادر به‌عنوان بالاترین مقام هستی، اظهارکرد: با وجود مادرانی دلسوز همچون مادرانی‌که دارای دو یا چند فرزند معلول هستند به خود می‌بالیم، زیرا این مادران به ما قوت قلب داده تا در راه خدمت به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در اداره بهزیستی شهرستان چگنی در طی مدت انتصاب پرداخته و آمار و اطلاعاتی مرتبط با این اداره ارائه نمود.
حجت‌الاسلام اسدی امام‌ جمعه موقت شهرستان چگنی در ادامه این مراسم با تقدیر از مدیریت و کارکنان بهزیستی به‌خاطر برگزاری این همایش، از برگزاری چنین مراسماتی در راستای تکریم مظلوم‌ترین مادران این دیار ابراز خرسندی نمودند.
بر پایه این گزارش در این همایش مدیران شهرستان چگنی، فرمانده سپاه شهرستان چگنی، و نماینده ولی‌فقیه در ناحیه سپاه شهرستان، امام‌جمعه موقت، دهیاران و روسای بانک‌های این شهرستان حضور داشتند.
یادآور می‌شود، اجرای مولودی‌خوانی توسط مداحان، اجرای کلیپ‌های مرتبط با روز مادر و تجلیل از مادران دارای دو فرزند معلول پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم