Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا غیور چهارشنبه شب در بازدید از یک واحد قالی بافی در اردستان گفت: آمادگی برای ایجاد و توسعه کارگاه های خانگی وجود دارد و در این راستا سهمیه سال 96 این شهرستان در بخش مشاغل خانگی به طور کامل در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفت.
وی با اشاره به راه اندازی 6 کارگاه مشاغل خانگی (خیاطی، نقاشی روی سفال، قالی بافی و میناکاری) در اردستان افزود: حمایت از مشاغل و ایجاد کارگاه های خانگی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اردستان بیان کرد: 150 پروانه مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شده که سفال گری، نقاشی روی سفال، قلم زنی، خراطی روی چوب، چرم دوزی و نگاری جزء رشته های فعال و پرشمار هستند.
او همچنین به هشت کارگاه مدون صنایع دستی با پروانه تولید کارگاهی در اردستان نیز اشاره کرد و گفت: رشته های فراموش شده صنایع دستی باید احیا شوند چرا که توجه، حفظ و ترویج میراث گذشته و ظرفیت های گردشگری زمینه ساز توسعه شهرستان می باشد.
به گفته غیور، هیچ یک از واحدهای تولیدی در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی شهرستان اردستان در 2 سال گذشته تعطیل نشده و تعدیل نیرو نداشته است.
او شمار واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان را یک هزار و 558 واحد بیان کرد و افزود: 10 هزار و 500 نفر در این واحدها زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
نرخ بیکاری در شهرستان اردستان 9.7 درصد اعلام شده است.
این شهرستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان