Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:29:41 GMT

ایرنا مسابقه عکس موبایلی ویژه نوروز برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۴۵۵۴

ایرنا مسابقه عکس موبایلی ویژه نوروز برگزار می کند

مشهد- ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مسابقه عکس موبایلی ویژه نوروز 97 را با عنوان 'نوروزگردی در ایران' برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، ایام نوروز و تعطیلات عید، فرصت مغتنمی برای گشت و گذار در طبیعت و سفر به مناطق مختلف کشور فراهم می سازد، از این رو خبرگزاری جمهوری اسلامی قصد دارد با رویکرد هدفمندسازی این اوقات و ثبت ذوق بصری هموطنان، مسابقه عکس موبایلی ویژه نوروز 97 را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع این مسابقه ثبت جلوه های نوروزی از جمله مشارکت مردم در برپایی جشن نوروز و معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری کشور است.
بر اساس فراخوان مسابقه که به همت معاونت خبر و فنی خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار می شود، علاقه مندان می توانند عکس های خود را به آدرس http://www.irna.ir/irnapic97 ارسال کنند.
همه عکس های ارسالی مورد داوری قرار خواهند گرفت و به صاحبان پنج اثر برگزیده مسابقه عکس موبایلی ویژه نوروز 97، جوایز ارزشمند اهدا می شود.
اسامی برگزیدگان مسابقه نیز 20 فروردین سال 1397 بر روی سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی به نشانی www.irna.ir منتشر خواهد شد.
تشویق مردم و علاقه مندان برای مشارکت در عرصه تولید خبر و عکس، از جمله رویکردها و دستور کار خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و در این راستا، قرار است مسابقات مختلفی به مناسبت و موضوعات مختلف در ماه های آتی برگزار کند.
فراهنگ ** 1071

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری