Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسول کشت پور شهردار منطقه دو تهران سرفصل های برنامه های این جشن ها را  نمایش آئین های سنتی اقوام ایرانی، موسیقی سنتی و محلی، مسابقه بادکنک ها، اجرای سیلورمن ها و نمایش هفت پانتومیم عنوان کرد.

کشت پور هدف از برگزای این جشن ها را علاوه بر پاسداشت سنت باستانی نوروز  گسترش شادی در شهر،  افزایش همبستگی و مشارکت اجتماعی مردم دانست و افزود : سبک زندگی شهری نیازمند مشارکت است و  ما در منطقه دو به یک رابطه دو سویه مبتنی بر حق و تکلیف با شهروندان می اندیشیم ، از یک سو می کوشیم با مثلث شفافیت، کارامدی و پاسخگویی به تحقق حقوق مردم کمک کنیم و از سوی دیگر انتظار داریم داریم شهروندان با مشارکت گسترده تر خویش به کاهش هزینه های اداره شهر کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد:حضور و گردهمایی داوطلبانه شهروندان در فضاهای عمومی  باعث تسهیل رویکرد مدیریت جدید شهری در منطقه دو خواهد بود تا از یک سو سبک زندگی شهرنشینی تقویت شود و از سوی دیگر با افزایش احساس تعلق شهروندان به فضاهای عمومی ، مشارکت آنان در اداره شهر افزایش یابد.

کشت پور افزود: تحقق مشارکت نیازمند احساس تعلق به شهر است و   حضور های داوطلبانه و مستمر  در فضای عمومی به افزایش تعلق و در نتیجه به افزایش مشارکت و همبستگی عمومی می انجامد.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه  فضاهای عمومی در شهر ما هم، کم هستند و همانها هم بیشتر تبدیل به گذرگاه شده اند گفت: ما می کوشیم با افزایش فضاها عمومی و گردهمایی های داوطلبانه به حضور و مشارکت اجتماعی شهروندان کمک کنیم. زیرا این حضور  علاوه بر شادی و مشارکت به کاهش فضاهای بی دفاع شهری، و نیز تسهیل فرایند جامعه پذیری کمک می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»