Web Analytics Made Easy - Statcounter



آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از  لرستان در رابطه با موفقیت اخیر خود اظهار داشت: جایزه نفر اول جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه ٢٠١٨ به من رسید.
وی بابیان اینکه در این جشنواره کاریکاتوریست‌هایی از کشور‌های روسیه، کویت، پرو، بلغارستان، ایتالیا، سوریه، یونان، ایران و چین برگزیده شدند، افزود: این دوره چهاردهمین دوره جشنواره بود که در ۲ بخش کارتون کاریکاتور موضوعی و کاریکاتور (چهره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاریکاتوریست لرستانی با اشاره به اینکه قبل این جشنواره حدود ۴۰ جایزه بین‌المللی داشتم تصریح کرد: هردو بخش این جشنواره باهم داوری و اعلام شدن به این صورت که بین ۳ اثر برتر فقط یک کار چهره وجود داشت که متعلق به من بود و به‌عنوان برتر شناخته شد و نفر دوم و سوم این بخش کار موضوعی انجام داده بودند.
وی با اشاره به اینکه انگیزه من بیشتر برای تولید اثر است، گفت: این جشنواره با موضوع موسیقی یک سبک زندگی برگزار شد و من با چهره جیمی هندریکس اسطوره موسیقی و بهترین گیتاریست تاریخ این جایزه را به خود اختصاص دادم که با همین اثر امسال جایزه ویژه جشنواره humo deva رومانی را نیز کسب کردم.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»