Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:00:51 GMT

4 مرد راز ساک کهنه مرد طلافروش اصفهانی را می دانستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۵۴۷۳

رکنا: مرد طلافروش اصفهانی که پس از خرید 4‌کیلو طلا از بازار تهران، طلا‌ها را داخل ساک کهنه‌ای ریخته بود در دام چهار مأمور قلابی گرفتار شد و سرمایه‌اش به سرقت رفت.

چند روز قبل مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و گفت چهار مرد مأمور نما 4کیلو طلای او را سرقت Stealing کردند. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من در شهرستان اصفهان طلافروشی دارم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند ماه یک‌بار برای خرید طلا به تهران می‌آیم و پس از خرید دوباره به اصفهان برمی‌گردم.

معمولاً همیشه از بازار Store تهران بین 4‌تا 6‌کیلو طلا می‌خرم و داخل ساک کهنه‌ای قرار می‌دهم و با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کنم تا سارقان و زورگیران به من مشکوک نشوند. 
وی ادامه داد: صبح مثل همیشه با اتوبوس به تهران آمدم و بلافاصله برای خرید طلا راهی بازار تهران شدم. چند ساعتی داخل بازار بودم و به مغازه افرادی که از آنها خرید می‌کردم سر زدم و در نهایت در نزدیکی ظهر از مغازه‌ای طلافروشی 4کیلو طلا خریدم و همه طلاها را داخل ساک کهنه‌ای جاسازی کردم.

سپس همانند افراد عادی ساکم را بدست گرفتم و به داخل خیابان آمدم و تصمیم گرفتم از طریق مترو به حوالی بهشت‌زهرا بروم و از آنجا با اتوبوس راهی اصفهان شوم. 
ساعتی بعد سوار مترو شدم و در مدتی که سوار مترو بودم به خوبی از ساکم حفاظت کردم و حواسم به همه اطرافم بود که سارقی ساکم را سرقت نکند. دقایقی بعد در ایستگاه متروی شاهد از قطار پیاده شدم و به ایستگاه تاکسی‌ها رفتم تا با تاکسی به کنار اتوبان بروم و از آنجا با اتوبوس راهی اصفهان شوم. 
مرد طلافروش افزود: من سوار یک دستگاه ون شدم و راننده هم پس از تکمیل ظرفیت به راه افتاد. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که خودروی پژویی راه خودروی ون را سد کرد. سه‌مردی که یونیفرم مأموران پلیس را پوشیده بودند و مجهز به سلاح کمری، بی‌سیم و شوکر بودند در حالی که مرد جوانی به عنوان راننده پشت فرمان بود از خودروی پژو پیاده شدند. 
آنها خودشان را مأمور پلیس معرفی کرده و مدعی شدند من مرتکب جرمی شده‌ام و باید با آنها به اداره پلیس بروم. وقتی از آنها درخواست حکم کردم حکمی ارائه نکردند. همان لحظه به آنها مشکوک شدم و قبول نکردم با آنها بروم که سه مرد مأمور نما مرا به شدت کتک زدند و به زور به داخل خودروی پژو منتقل کردند‌. من از افراد داخل ون درخواست کمک کردم، اما مردان مسلح همه را تهدید به مرگ کردند و آنها هم از ترس هیچ حرکتی نکردند.

آنها پس از بستن چشمان سرم را به زیر صندلی بردند و راننده به سرعت حرکت کرد. هر چقدر التماس کردم فایده‌ای نداشت و داد و فریادم نیز به جایی نرسید. آنها مرا دوباره داخل خودرو کتک زدند، به طوریکه بدنم مجروح شد. در نهایت سارقان خشن ساک طلای مرا به زور از من گرفتند و مرا در بیابان‌های اطراف از داخل خودرو به پایین انداختند و با 4کیلو طلا از محل گریختند.

پس از این من خودم را به سختی به شهر رساندم و به اداره پلیس آمدم. من همیشه به این شیوه از تهران طلا می‌خرم و به اصفهان بر می‌گردم تا سارقان مرا شناسایی نکنند، اما این بار احتمال می‌دهم آنها مرا از داخل طلافروشی زیر نظر گرفتند و پس از تعقیب من در فرصت مناسب به من حمله و نقشه سرقتشان را عملی کردند.
با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان مأمور نما آغاز کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خبر داد و گفت: باید تنش آبی را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در کار گروه تنش آبی خراسان شمالی اظهار کرد: پروژه‌ی آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه تکمیل شد.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری در خصوص تنش آبی و رفع آن گفت: در حوزه آب شرب روستایی دارای تنش آبی هستیم که باید با حمایت مناسب، این تنش آبی مدیریت شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این استان در دست اقدام دارد رفع تنش آبی است که در چهار مجتمع روستایی در حال اجراست.

رشیدی گفت: مقرر شد کمیته فنی استان تشکیل و پروژه‌های تنش آبی مورد ارزیابی قرار گیرد و بعد از جمع بندی کمیته فنی و برآورد هزینه، دستگاه‌های متولی و تخصصی به دنبال جذب اعتبارات مورد نیاز باشند تا در اجرای پروژه‌ها تسریع شود.

سردار مجید رضا حسن زاده، جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه به سختی کار در استان خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: با وجود همه مشکلات تلاش‌های خوبی انجام شد و امیدواریم امسال با انجام اقدامات نهایی بهره‌مندی مردم در حوزه آب صورت گرفته و روستا به روستا وارد مدار پایدار آب شده و تنش آبی برطرف شود.

کد خبر 750194

دیگر خبرها

  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا