Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آبی و اناری پوشان در شب درخشش لیونل مسی توانستند با شکست قهرمان انگلیس به دور بعد لیگ قهرمانان راه یابند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های بارسلونا و چلسی از دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳: تیم میزبان روی همان نخستین حمله خودش به گل رسید. مسی در داخل محوطه جریمه چلسی قصد پاسکاری با دمبله را داشت اما توپ پس از برخورد با مدافع چلسی به سوارز رسید و این بازیکن دوباره مسی را صاحب توپ کرد. ستاره آرژانتینی هم از زاویه ای بسته دروازه را هدف گرفت و توپ از میان پایاهای کورتوا وارد دروازه شد. 

دقیقه ۲۰: در حالی که چلسی تیم برتر میدان بود بارسا روی یک ضد حمله سریع به گل دوم هم رسید. مسی روی اشتباه فابرگاس صاحب توپ شد و پس از عبور از دو بازیکن چلسی توپ را به دمبله رساند. این بازیکن هم با یک شوت محکم دروازه را باز کرد. 

دقیقه ۳۷: آلونسو روی حرکت خوب ویلیان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما تراشتگن با یک عکس العمل زیبا توپ را دور کرد. توپ در برگشت به ژیرو به رسید اما اومتیتی مانع از شوتزنی این بازیکن شد. 

دقیقه ۴۵: چلسی در لحظات پایانی نیمه اول صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه آزاد تماشایی آلونسو به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. 

دقیقه ۴۸: بارسا در همان ابتدای نیمه دوم روی پاس اشتباه کورتوا صاحب فرصت خوبی شد اما دروازه بان بلژیکی توانست ضربه سوارز را دور کند. 

دقیقه ۶۱: گومز به جای بوسکتس که مصدوم شده بود به بازی آمد. 

دقیقه ۶۳: در حالی که فشار حملات چلسی بیشتر شده بود این بارسا بود که بار دیگر به گل رسید. سوارز توپ را در پشت محوطه به مسی رساند و این بازیکن پس از ورود به داخل محوطه با یک ضربه محکم زمینی که بار دیگر از میان پایاهای کورتوا عبور کرد توانست گلزنی کند. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد

باخت شاگردان ژاوی هرناندس در دربی کاتالونیا ضربه‌ای مضاعف به آنها زد و قهرمانی رقیب دیرینه‌شان در لالیگا را مسجل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با شکست بارسلونا در خانه جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید برای سی‌و‌ششمین بار قهرمان لالیگا شد.

رئال مادرید صدرنشین عصر امروز (شنبه) با پیروزی خانگی‌اش برابر کادیس در آستانه قهرمانی قرار گرفته بود و توقف بارسلونای رده دومی، تیم مادریدی را قهرمان می‌کرد. این اتفاق هم رخ داد و بارسلونا در دربی کاتالونیا با وجود شروعی بهتر نسبت به رقیب همشهری، بازی را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کرد و به این ترتیب اختلاف دو تیم در فاصله 4 هفته به پایان لیگ به 13 امتیاز افزایش یافت تا جبران آن برای بارسایی‌ها غیرممکن و به این ترتیب سی‌و‌ششمین قهرمانی تیم کارلو آنچلوتی در تاریخ لالیگا مسجل شود.

بارسلونا در حالی با باختش در دربی کاتالونیا قهرمانی را به رئال مادرید تقدیم کرد که در دقیقه سوم بازی با گل زیبای آندریاس کریستنسن، جیرونا را غافلگیر کرده بود. اگرچه برتری بارسایی‌ها بعد از گل اول تنها یک دقیقه دوام آورد و آرتم دووبیک در دقیقه 4 گل تساوی را برای جیرونا زد اما خطای پنالتی که روی لامین یامال رخ داد و گلزنی روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم، دوباره تیم میهمان را پیش انداخت.

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

نیمه دوم اما نیمه سلاخی شدن بارسلونا بود و این تیم در عرض 10 دقیقه سه گل خورد. کریستین پورتو بازیکنی که به صورت تعویضی در دقیقه 65 به میدان رفته بود، بلافاصله پس از ورودش به میدان گل دوم جیرونا را زد و کار را به تساوی کشاند. او درخشش‌اش را با دادن پاس گل سوم جیرونا به میگل گوتیرس در دقیقه 67 ادامه داد و با زدن گل دوم خود و چهارمین گل جیرونا در دقیقه 75 روز رؤیایی‌اش را کامل کرد. شوک وارد شده به بارسلونا از دریافت این سه گل پی در پی آنقدر زیاد بود که ژاوی و تیمش نتوانستند به بازی برگردند و در نهایت دقیقاً با همان نتیجه بازی دو تیم در نیم فصل نخست، دربی کاتالونیا را باخت.

این باخت علاوه بر اینکه رئال‌مادرید را در فاصله 4 هفته به پایان لالیگا قهرمان لالیگا کرد، به خود بارسایی‌ها هم ضربه‌ای مستقیم زد و باعث سقوط آنها از رده دوم به رده سوم جدول شد. اکنون در جدول لالیگا، پس از رئال مادرید 87 امتیازی، جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا با 73 امتیاز سوم است. اتلتیکومادرید هم با 64 امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد