Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:42:00 GMT

اصفهان|رویای کودکان بی‌سرپرست بر درخت آرزوها

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۶۲۷۴

اصفهان|رویای کودکان بی‌سرپرست بر درخت آرزوها

کودکان رویاهای ریز و درشتی دارند، آرزوهای که به دست خانواده بال می‌گیرد و بر شانه آنها می‌نشیند؛ اما کودکانی نیز هستند که رویای خود را بر درخت آرزوها آویزان می‌کنند تا شاید کسی بیاید و آرزوهایشان را بال پرواز دهد. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  با نزدیک شدن به ایام نوروز بازارچه‌های خیریه متعددی در سطح شهرها برگزار می‌شود که در سویی از این شهر نیز، چراغ بازارچه خیریه آرمان است که هر ساله برای کودکان بی‌سرپرست و آرزوهایشان روشن و برافراشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیابان‌هایی قدم برمی‌داریم که ساختمان‌های متعدد بی‌نام و نشانی در یک جهت ردیف شده‌اند و از اتفاقات درون آن بی‌خبر هستیم. در یکی از این خانه‌ها می‌توان قطعه‌‌ای از بهشت را به روایت حس و حال‌های کودکانه و با رنگ‌های متعدد یافت.

کودکانی با آرزوهای گوناگون و خواسته‌های متعدد که بی‌صبرانه برای  برآورده شدن آن‌ها انتظار می‌کشند، این در حالی است که اکنون با برگزاری بازارچه خیریه آرمان، درختی با آرزوهای رنگارنگ آویزان بر آن را دلگرمی خود قرار داده و برای به ‌‌ثمر نشستن خواسته‌های خود روزشماری می‌کنند.

بازارچه خیریه آرمان به نفع کودکان بی‌سرپرست با غرفه‌هایی نظیر زیورآلات دست‌ساز ، کاردستی ، کیک و شیرینی‌های خانگی ، کتاب، گل و گیاه و غیره به استقبال نوروز و دلگرمی کودکان بی‌سرپرست رفت.


مدیر خانه کودک و نوجوان آرمان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی قصد در آشنایی مردم با سیستم و نحوه عملکرد ما در خانه کودک و نوجوان آرمان داریم، این در حالی است که منافع مالی کمی نیز برای موسسه دارد اما نسبت به حجم عظیم کاری که انجام می‌شود ناچیز و کوچک است.
محمد حسن اصلان ادامه داد: تا به کنون 6 بازارچه خیریه توسط خانه آرمان برگزار شده و تنها فوایدی که از این طریق به موسسه رسیده، آشنایی کامل مردم با نحوه عملکرد موسسه و لمس کردن امور بوده است. از طرف دیگر با این اقدام، یک‌هزار نفر به عضویت خانه آرمان در آمدند و بانی تشکیل یک خانواده بزرگ شدند.


وی پیرامون درخت آرزوهای موجود در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آرزو بچه‌های خانه آرمان که به اقضای سن برایشان به وجود می‌آید توسط خودشان بر روی یک کاغذ نوشته شده و بر شاخه‌های این درخت آویزان می‌شود، در این راستا مردم نسبت به برآورده کردن آنها اقدام می‌کنند و به مناسبت‌های مختلف به آنها اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1011199/S6,51/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ