Web Analytics Made Easy - Statcounter


با اعلام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، توزیع سبد امنیت غذایی از امروز(پنجشنبه) میان مشمولان آغاز خواهد شد که بر این اساس خانوارهای یکنفره ۳۵ هزار تومان ودونفره ۷۰۰ هزار تومان موجودی دارند.

به گزارش امتداد نیوز، توزیع سبد امنیت غذایی میان مشمولان این طرح، از امروز در سراسر کشور آغاز خواهد شد. بر این اساس کارت خرید مشمولان این طرح به مبلغ تعیین شده شارژ گردیده و قابلیت خرید کالا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه ارسال شده از سوی مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل اجرایی این وزارتخانه و سایر دست اندرکاران اجرای این طرح آمده است:

ضمن سپاس و قدردانی مجدد از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جنابعالی و کلیه همکارانتان در اجرای صحیح ادوار گذشته طرح حمایت غذایی، پیرو دستور مقام عای وزارت مبنی بر توزیع سبد کالا برای اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی به اطلاع می رساند؛ دومین دوره اجرای طرح مذکور در سال جاری (برحسب بعد خانوار و مطابق جدول ذیل) از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه آغاز می گردد.
لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به واحدهای تابعه و کلیه فروشگاهها اقدام لازم مبذول گردد.
تاکید می گردد به منظور استعلام موجدی، کارت مشمولین از طریق دستگاه پوز مربوطه، از تراکنش ۲۰۰۰ ریالی استفاده گردد و به هیچ عنوان از تراکنش ۱۰۰۰ ریالی استفاده نشود.
کلیه فروشگاهها بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولین به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام نمایند. در صورت اخذ گزارش تخلف، دستگاههای پوز فروشگاه مربوطه غیرفعال خواهد شد.
تذکر: شماره کارت مربوطه به مشمولین کمیته امداد امام (ره) تا اطلاع ثانوی همان شماره کارت یارانه بگیری سابق سرپرستان خانوار می باشد.

جدول سهمیه بندی خانوار مشمول طرح حمایت از امنیت غذایی
بعد خانوار ۱ و غیرمستمربگیران ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ و بالاتر مبلغ سهمیه(هزار ریال) ۳۵۰ ۷۰۰ ۸۵۰ ۱۰۰۰ ۱۱۵۰ ۱۳۰۰

ضمنا نصب این اطلاعیه در فرشگاه های عامل توزیع الزامی است.

مریم السادات میرمالک ثانی

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی

true برچسب ها : امنیت غذایی سبد کالا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • محبوب‌ترین وام میان خانوارها
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند