Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@03:14:57 GMT

محسن مسلمان را می‌خواهیم اما نه با 2 میلیارد تومان!

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۶۹۰۴

محسن مسلمان را می‌خواهیم اما نه با 2 میلیارد تومان!

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محسن مسلمان در پرسپولیس به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و همین مسئله باعث شده تا شایعه جدایی او از جمع سرخ‌ها روز به روز جدی‌تر شود. مسعود تابش، سرپرست سپاهان در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص مذاکره با محسن مسلمان برای انتقال از پرسپولیس به سپاهان اصفهان گفت: «5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط پرسپولیس هم به گونه‌ای است که بازی‌های حساسی را در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد. دور از مردانگی است که بخواهیم ذهن بازیکنی را به هم بریزیم و مذاکره مستقیم انجام دهیم. در جلسه کمیته فنی متوجه شدیم چه بازیکنانی را می‌خواهیم. امکان دارد محسن مسلمان را هم بخواهیم اما نه با ۲ میلیارد تومان. در شرایط فعلی هم هیچ‌گونه مذاکره مستقیمی با وی انجام ندادیم.» سرپرست باشگاه سپاهان درباره جذب احتمالی سرور جپاورف اظهار داشت: «شاید او هم در لیستمان باشد.

 

همانطور که احتمال دارد محسن مسلمان حضور داشته باشد امکان دارد جپاروف هم در لیست خریدمان باشد. اما احتمالی هم وجود دارد که هافبک بازیساز دیگری بگیریم. نیاز مبرم به خرید در این پست داریم و نمی‌توانیم این موضوع را کتمان کنیم.»

 

تابش در خصوص رابطه صمیمانه‌ای که با مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال تهران دارد و همین موضوع، احتمالات را برای بازگشت وی به سپاهان تقویت کرده، تصریح کرد: «با رحمتی رفیق هستم. من شخصا مهدی را از شیراز به اصفهان آوردم. چک مربوط به انتقالش از فجرسپاسی به سپاهان را خودم به شیراز بردم و دستش را گرفتم تا به اصفهان بیاید. در توانایی‌های فنی‌اش هم شکی نیست. اما دروازه‌بان سوریه‌ای که آوردیم خیلی خوب است. ابراهیم عالمه بازی‌های خوبی هم انجام داده و اولویتمان تمدید با اوست. قصد خرید رحمتی را نداریم.»

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر