Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@22:33:05 GMT

لیست شعب کشیک نوروز 1397 بانک انصار ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۶۹۸۰

لیست شعب کشیک نوروز 1397 بانک انصار ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، دراین ابلاغیه اعلام شده است که روزهای دوم و چهارم فروردین1397، شعب کشیک از ساعت 9 صبح تا 13 آماده ارایه خدمات ریالی به مشتریان و مراجعه کنندگان می باشند.   این گزارش می افزاید: به منظور تأمین نیازهای مردم و مشتریان در پایان سال، شعب استان ها در هفته پایانی اسفند ماه از شنبه 1396/12/19تا دوشنبه 1396/12/28برحسب نیاز تا ساعت 19 باز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این گزارش آمده است به جهت رفاه مشتریان ونیاز به پول نقد از تاریخ 1396/12/25 لغایت 1397/01/15 سقف برداشت وجه داخلی ازخودپردازها از مبلغ 2/000/000 ریال در روز به5/000/000 ریال در روز افزایش می یابد .   

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • (ویدئو) اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصار الفرقان
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس