Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:43:40 GMT

3 طرح سرمایه گذاری خارجی در البرز تائید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۷۱۷۹

3 طرح سرمایه گذاری خارجی در البرز تائید شد

به گزارش ایرنا، ابوالفضل فلاح روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این 3 طرح در زمینه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 25 مگاوات توسط سرمایه گذار ماکائویی، تولید و بسته بندی مواد غذایی و محصولات کشاورزی و تولید پلی واکس در شهرستان اشتهارد توسط سرمایه گذار آلمانی مصوب و به تایید اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای احداث و راه اندازی این طرح ها با اشتغالزایی 48 نفر بالغ بر 12 میلیون دلار
سرمایه گذاری می شود.
فلاح گفت: با اجرای این طرح ها، علاوه بر اشتغالزایی و رفع نیاز داخلی کشور، امکان صادرات محصولات تولید شده به کشورهای همسایه مهیا و با ورود سرمایه گذار خارجی ، خدمات مدیریتی نیز به کشور انتقال می یابد.
وی با اشاره به طرح سرمایه گذاری خارجی احداث نیروگاه مقیاس کوچک 25 مگاواتی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی اشتهارد که به عنوان یکی از شهرک های صنعتی مهم کشور محسوب می شود؛ یک ضرورت است.
فلاح افزود: به همین منظور با توجه به توسعه این شهرک و نیاز آن به تامین زیرساخت های مناسب برای واحدهای صنعتی مستقر درآن ، بهره برداری از این نیروگاه بخشی از نیاز برق واحدهای صنعتی را تامین می کند.
اکنون 3 هزار و500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است.
پس از توافق برجام چند سند همکاری اقتصادی و تجاری بین استان البرز و سرمایه گذاران خارجی امضاء شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از دستگیری اعضای خانواده رمال تبعه خارجی غیر مجاز در مشکین دشت فردیس خبر داد.

" سیروس دهقان شیری " روز شنبه در گفتگو با ما افزود: این خانواده شامل، پدر، مادر و دختر خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی شهرستان فردیس بلافاصله پس از اطلاع با هماهنگی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی وارد عمل شده و این خانواده دستگیر شدند.

وی یادآورشد: تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز ادامه دارد.

مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: بر اساس تحقیقات اولیه پدر این خانواده شاکیانی مبنی بر تعرض به زنان نیز داشته است.

وی تاکید کرد: هر فردی که نسبت به این خانواده شکایتی دارد به نیروی انتطامی فردیس مراجعه کند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند