Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@10:33:09 GMT

خط‌حزب‌الله ۱۲۵؛ وظیفه‌حکومت دینی درقبال‌حجاب

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۷۴۵۶

خط‌حزب‌الله ۱۲۵؛ وظیفه‌حکومت دینی درقبال‌حجاب

به گزارش جهان نيوز به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صدوبیست‌وپنجمین شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله در روزهای پایانی سال 96 با مطلبی با عنوان «راهیان راه زینب(س)» که الگویی برای مقابله با فراموشی و تحریف تاریخ انقلاب است، منتشر شد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم«فراموشی و تحریف»، دو خطر جدی هر حادثه‌ی تاریخی است و دفاع مقدس ما هم از این قاعده مسثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان‌های راهیان‌نور و بازدید مردم از مناطق جنگی اما دقیقا نقطه‌ی مقابل این دو خطر قرار دارد. برای همین هم این حرکت به مثابه یک «مبارزه‌ی مردمی عظیم»، همچنان باید ادامه پیدا کند: «امروز انگیزه‌هایی وجود دارد از سوی دشمنان این ملّت برای به فراموشی سپردن دوران دفاع مقدّس؛ تلاش می‌کنند برای این کار، که یا آن را به فراموشی بسپرند یا آن را زیر سؤال ببرند یا بدنامش کنند. امروز به‌وسیله‌ی قدرتمندانِ دشمنِ ایران برای این کار پول خرج می‌شود برای اینکه آن را به فراموشی بسپرند. کاری که شما دارید می‌کنید، یک مبارزه‌ی مردمی عظیمی است در مقابل کاری که دشمن می‌کند.»(1396/12/19):

 گزارش هفته‌ این شماره نیز با عنوان «وظیفه حکومت دینی در قبال حجاب» به ترفند دشمن برای زن مسلمان ایرانی می‌پردازد.

 شنبه 19 اسفند ماه، رهبر انقلاب در دیدار با نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در کاروان‌های راهیان نور به بیان اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد دفاع مقدس، نقش آن در سرنوشت کشور و تلاش دشمن برای فراموشی آن پرداختند. رهبر انقلاب در این دیدار به چهار پرسش اساسی جوانان درباره‌ی چگونگی شکل‌گیری جنگ بین‌المللی علیه انقلاب اسلامی پاسخ دادند. نشریه خط‌ حزب‌الله در قالب اینفوگرافیک به این چهار پرسش پرداخته است.

دوازدهم تیرماه سال جاری رهبر انقلاب کتاب "سرباز کوچک امام" را مطالعه کرده و تقریظی بر آن نوشتند که در اسفندماه امسال از آن رونمایی شد. کتابی که با خاطرات مهدی طحانیان از دوران کودکی و انقلاب شروع می‌شود و با اعزام به جبهه‌ها ادامه پیدا می‌کند و با اسارت و سپس آزادی او به پایان می‌رسد. حالا که تعطیلات نوروزی فرا رسیده، فرصت خوبی است برای مطالعه‌ی این کتاب.

 مقابله با نفوذ ایران و حزب‌الله سخت‌تر شده است، حجاب افتخار خانم‌ها است، آبروی برادر مؤمنت را حفظ کن، اگر به خانه‌داری به چشم حقارت نگاه کردیم، این می‌شود گناه!، خردگرایی از اصول مدیریت تشکیلاتی است، استعداد رشد و شکوفایی این نسل، از نسل اول بیشتر است، اصحاب پیامبر، خودشان را برای نماز جمعه آماده می‌کردند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوبیست‌وپنجمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه تمامی شهدای قریب و مظلوم مدافع حرم تقدیم شده‌ است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقین بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود؛ منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسؤولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هم هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم؛ امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخار هستند.

وی به حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تاکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسؤولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به حق است اما با توجه به امکانات قطعاً نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید و در هر حال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسؤولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، عنوان کرد: حضور میدانی مسؤولان بین مردم سبب خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکسی غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

کد خبر 6084429

دیگر خبرها

  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید