Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:57:01 GMT

آخرین آمار فروش فیلم‌های درحال اکران

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۷۶۰۲

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم تازه اکران شده "بدون تاریخ، بدون امضا" ساخته "وحید جلیلوند" برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد. ناطقان: جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم تازه اکران شده "بدون تاریخ، بدون امضا" ساخته "وحید جلیلوند" برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم در حالی توانست در نخستین هفته از اکران صدرنشین شود که فیلم آینه بغل ده هفته متوالی صدر گیشه سینمای ایران را در دست داشت و این هفته رسماً در سرگروه های خود به کارش پایان داد.
جدول فروش هفتگی سینمای ایران طی هفته جاری شاهد درخشش و صدرنشینی سه فیلم تازه اکران شده بود به نحوی که سه فیلم از شش فیلم بالای جدول را این آثار در اختیار داشتند.

بدون تاریخ بدون امضا
فروش هفتگی: 506,415,000 تومانفروش کلی: 3,912,557,000 تومان
نویسنده: وحید جلیلوند، علی زرنگار
کارگردان: وحید جلیلوند
بازیگران: سعید داخ, نوید محمدزاده, هدیه تهرانی, علیرضا استادی, امیر آقایی, زکیه بهبهانی, ماهان نصیری ندا
خلاصه داستان فیلم: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که وی را پیش از این می‌شناخته است.

آینه بغل
فروش هفتگی: 320,371,000 تومان فروش کلی: 20,045,424,000 تومان
نویسنده: بابک کایدان
کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: محمدرضا گلزار، جواد عزتى، يكتا ناصر،نازنين بياتى، سيامك صفرى، مه لقا باقرى، رضا نيكخواه و بهاره رهنما
خلاصه داستان فیلم: قيمت آينه بغل ماشين بعضى ها معادل زندگى خيلى هاست.

ما خیلی باحالیم
فروش هفتگی: 148,174,000 تومان فروش کلی: 1,291,946,000 تومان
نویسنده : سید محسن جاهد
کارگردان: بهمن گودرزیبازیگران: مجید صالحی، مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، علی مشهدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مجید شهریاری، خشایار راد
خلاصه داستان فیلم: مردى كه ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى كه بهروز را دوست دارد باز مى گردد...مرده گان زنده مى شوند.

اسرافیل
فروش هفتگی: 128,872,000 تومان فروش کلی: 553,036,000 تومان
نویسندگان: ارسلان امیری، آیدا پناهنده
کارگردان:آیدا پناهندهبازیگران: هدیه تهرانی ، پژمان بازغی ، مریلا زارعی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام ، سهیلا رضوی ،علی عمرانی، سودابه جعفر زاده ، علی شیدایی فر، فریماه حسینی پور و یوسف بختیاری
خلاصه داستان فیلم: مردى كه ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى كه بهروز را دوست دارد باز مى گردد...مرده گان زنده مى شوند.
مادری
فروش هفتگی: 99,178,000 تومان فروش کلی: 270,843,000 تومان
نویسنده و کارگردان : رقیه توکلی
بازیگران: هانیه توسلی, هومن سیدی, نازنین بیاتی, ملیسا ذاکری, مریم بوبانی, آنا زارع, سجاد اسماعیلی, محمدجواد گندمی
خلاصه داستان فیلم: داستان "مادری" درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگر عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه ...

هاری
فروش هفتگی: 40,287,000 تومان فروش کلی: 319,282,000 تومان
نویسنده: امیرعلی محسنین
کارگردان: امیراحمد انصاری
بازیگران: علیرضا کمالی, جمشید هاشم پور, میلاد کی مرام, مینا ساداتی, حسین سلیمانی
خلاصه داستان فیلم: من خطر کردم که یا همه چیز درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمون که تو خانواده‌ای که من بزرگ شدم، بزرگ نشه.
فیلم های "شکلاتی" ساخته "سهیل موفق" با 17,798,000 تومان، "افسانه گل آباد" به کارگردانی "محمدرضا عباس نژاد" با 9,195,000 تومان، "کمدی انسانی" به کارگردانی "محمدهادی کریمی" با 8,520,000 تومان و "دعوتنامه" به کارگردانی "مهرداد فرید" با 8,235,000 تومان فروش رتبه های هفتم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.
منبع: میزان برچسب ها: جدول فروش ، فیلم های درخال اکران ، بدون تاریخ بدون امضا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است