Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@23:46:53 GMT

ظریف راهی باکو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۸۰۹۰

ظریف راهی باکو شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس چهارجانبه با حضور وزرای خارجه ایران، آذربایجان، ترکیه و گرجستان عازم باکو شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس چهارجانبه با حضور وزرای خارجه ایران، آذربایجان، ترکیه و گرجستان عازم باکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قرار است در ادامه این سفر به آستانه پایتخت قزاقستان سفر تا در نشست سه جانبه با حضور وزرای خارجه روسیه و ترکیه درباره روند آستانه در خصوص سوریه شرکت کند.

بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی روز گذشته (چهارشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره سفر ظریف به باکو برای شرکت در نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان، اظهار داشت: ما در هر گفت‌وگو و نشستی توانسته‌ایم گامی را به جلو برداریم و فلسفه نشست‌ها، کاهش اختلاف سلیقه‌ها و نزدیک کردن مواضع مشترک است.

وی همچنین درباره نشست سه‌جانبه وزاری خارجه ایران،‌ترکیه و روسیه در آستانه نیز بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین مباحث اجلاس مقدمه‌سازی و آماده‌سازی اجلاس سران در استانبول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا

وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از سخنرانی خود در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه ترکیه ملاقات و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت و گو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی