Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه خبرنگاران جوان در خبری شنیده‌هایی درباره پذیرش مسئولیت دستور انتقال بازداشتی‌های سال۸۸ به کهریزک از طرف جلیلی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی) را رد کرد.

رویه جلیلی در برابر اتهامات بدون سند همچون پذیرش مسئولیت دستور انتقال بازداشتی‌های سال۸۸ به کهریزک، واکنش نشان دادن نیست؛ چون هدف اصلی طرح این‌گونه اتهامات مشغول کردن اذهان عموم به‌همین فضاهای زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطرح کردن این مسئله دقیقا مانند ادعای بقایی مبنی بر دریافت ۵ سکه از سوی برخی مسئولان از احمدی‌نژاد طی یک جلسه در دولت وی بوده که بعدا کذب بودن این مسئله مشخص شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی تبلیغات مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس سورای اسلامی از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

تنها ۸ روز دیگر تا دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، باقی مانده است و تکلیف یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف" از مجموع چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی در این مرحله مشخص خواهد شد.

در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و منتخبان مردم خراسان جنوبی در سه حوزه انتخابیه مشخص شدند ولی انتخابات در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان به دور دوم کشیده شده است.

خراسان جنوبی با داشتن ۱۱ شهرستان چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که با توجه به اعلام رسمی نتایج انتخابات منتخبان حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه، طبس، سرایان و بشرویه، نهبندان و سربیشه معرفی شدند ولی حوزه انتخابیه  بیرجند خوسف و درمیان به دور دوم کشیده شده که در ۲۱ اردیبهشت نیز تکلیف این حوزه مشخص خواهد شد.

در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نیز دو منتخب مردم که بیشترین آرا را کسب کردند، سید حسن هاشمی با ۲۶ هزار و ۸۰۹ رای و علی مولوی حقیقی با ۲۴ هزار و ۲۰۲ رای از مجموع ۱۴۳ هزار و ۴۳۰ رای، ۲ نامزدی هستند که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند و رقابت نیز بین این دو فرد آغاز شده است.

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی از آماده بودن تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه، بیان کرد: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تأمین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیداها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیداها که بیشترین آرا را در دور قبل به دست آورده برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه کاندیداها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تأیید دست اندر کاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند، گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی