Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت:طرح‌های محله محوری و منطقه‌ای پاکسازی نقاط آلوده از ۲۶ اسفند ماه در لرستان اجرایی می‌شود. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با آمادگی فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برای ارائه خدمات نوروزی در استان اظهارداشت: اهدافی که برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده در عملیات بزرگ طرح امنیتی انتظامی و ترافیکی در فرماندهی استان تدارک دیده شده  است که با کمک سازمان‌های خدمات رسان و امدادی  انجام می‌شود و می‌تواند خدمات بهتری به مردم و کسانی که لرستان را به عنوان معبر و مقصد  انتخاب می‌کنند  ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین هدف رزمایش نوروزی این است که ما بتوانیم پاسخ گوی سریع و به موقع مردم لرستان و کسانی که از این استان به عنوان گردشگر و مهمان عبور می‌کنند باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فاصله بین پلیس  و مردم را در امداد رسانی و خدمات دهی کم کنیم و بتوانیم تصادف جاده‌ای و شهری را در استان کاهش دهیم.

وی بیان کرد: البته کاهش تصادفات جاده‌ای مستلزم یک هم افزایی و یک تعامل برونی است که  خوشبختانه یک انسجام درون سازمانی در نیروی انتظامی به وجود آمد و تعامل برون سازمانی را نیز در این همایش بزرگ انجام دادیم.

مهدیان نسب گفت: پلیس به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی و کسی که مسئولیت میدانی دارد ارتباط بیسیمی و کاملی با همه واحدها خدمات دهی دارد که این می‌تواند در فوریت پلیسی و خدمات دهی بیشتر کمک کند.

وی خاطرنشان کرد:  مهمترین هدف نیروی انتظامی در انجام رزمایش نوروزی پیشگیری از وقع جرم و سرقت‌ها است که با استفاده از شش هزار  نیروی پلیس و کمکی ناجا و با استفاده بیش از 700 نفر شب گرد  پلیس افتخاری ونگهبان محله این کار انجام می‌گیرد.

 فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهارداشت: طرح‌های نقطه‌ای، محله محوری و منطقه‌ای پاکسازی نقاط آلوده از 26  اسفند ماه در استان می‌شود و نیروها در تمام نقاط آلوده حضور دارند.

وی افزود:  حدود 1460 گشت پاس پیاده موتوری و خودرویی و 25 مرکز مشاوره آماده برای  مشاوره رایگان در سطح استان راه‌اندازی شده است و این آمادگی را داریم که 81 واحد پلیس راهور شهری و 180 پلیس جاده‌ای بتواند جاده های بسیار بزرگ استان و مسیری را که به سمت بنادر  و  کربلای جنوب می@رود را سرویس دهد

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته باران در صفی آباد دزفول ۷۸.۲  و شهر حسینیه اندیمشک ۷۳.۸ میلی متر   بارید.

محمد سبزه زاری افزود: این میزان در شهر‌های شوشتر ۶۱.۴، گتوند ۵۰، بهبهان ۳۷.۱ و لالی ۲۵.۴ میلی متر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در این مدت بارش باران در شهر‌های آغاجاری ۱۹.۹، هندیجان ۱۸.۳، اهواز ۱۵.۹، امیدیه ۱۴.۴ و بندر ماهشهر ۱۲ میلی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران تا فردا در استان ادامه دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان