Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمدزاده که دو مقطع به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت کرده است، به عنوان یکی از فعالان ورزش‌های رزمی قم و کشور، در بیست و سومین روز اسفند ماه یکی از 9 کاندیدای ریاست هیأت ووشو استان قم بود و با کسب 10 رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه محمدزاده همزمان ریاست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم را نیز بر عهده داشت، بالاجبار از ریاست هیأت رزمی استان قم استعفا کرد تا به مدت چهار سال تا سال 1400 مسوولیت ریاست هیأت ووشو استان قم را عهده‌دار شود و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ورزش‌های رزمی یک نفر جدید را به عنوان سرپرست هیأت رزمی قم جایگزین محمدزاده کنند.

جواد محمدزاده اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانم از همه مسوولان و جامعه ورزش استان قم و کشور عزیزم، قهرمانان افتخارآفرین، داوران و مربیان زحمت‌کش و همچنین از مسوولان توانمند و مجرب فدراسیون ورزش‌های رزمی به ویژه ریاست محترم و با درایت فدراسیون ورز‌ش‌های رزمی جناب حاج محمود رشیدی و از مدیر کل ارجمند ورزش و جوانان استان قم جناب آقای حسن عابدی تقدیر و تشکر کنم.

رئیس جدید هیأت ووشو استان قم بعد از استعفای اجباری خود از ریاست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ‎از اینکه در مدت چهار سال به عنوان خادم هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در خدمت جامعه رزمی کشور بودم، خداوند منان را سپاسگذارم.

رئیس سابق هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: قطعا موفقیت‌های سال‌های اخیر بدون حمایت و یاری جامعه رزمی استان و کشور میسر نبود و ‎صمیمانه از خداوند منان برای خانواده بزرگ رزمی استان قم و ایران عزیز آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی افزود: اکنون که از مجمع انتخابات هیأت ووشو استان قم برای چهار سال خدمت به این رشته ورزشی مدال‌آور و افتخار آفرین رای اعتماد گرفته‌ام، از جامعه بزرگ ووشو اعم از مربیان، داوران و ورزشکاران عزیز این رشته تقاضا دارم بنده را در این مسیر همراهی و یاری نمایند.

انتهای پیام/الف

رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم استعفا كرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یکم خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی اظهار کرد: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیأت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیأت رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 747821

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان