Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو مجلس خبرگان رهبری از موکول شدن انتخابات کمیسیون‌های خبرگان به اجلاسیه شهریورماه خبر داد.آیت‌الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه روز دوم چهارمین اجلاسیه خبرگان رهبری اظهار داشت: در نوبت صبح اجلاسیه امروز مباحث مربوط به تغییرات کمیسیون‌های خبرگان موردبررسی قرار گرفت و به هیئت‌رئیسه ارائه شد که ازاین‌رو انتخابات اعضای کمیسیون‌ها به اجلاس آینده موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بنابراین طرح تغییر کمیسیون‌ها مجدداً به کمیسیون برنامه ارجاع شد تا مشکلات آن رفع شده و در اجلاسیه بعدی در صحن علنی مطرح شود؛‌ همچنین انتخابات کمیسیون‌ها نیز به اجلاسیه شهریورماه موکول شد.
آیت‌الله فاضل گلپایگانی با اشاره به بررسی جزئیات تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در نوبت عصر چهارمین اجلاس خبرگان گفت: در نوبت بعدازظهر انتخابات مربوط به هیئت اندیشه‌ورز برگزار و 20 نفر معرفی می‌شوند که 10 نفر از آن‌ها باید رأی بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره تغییرات کمیسیون خبرگان نیز گفت:‌ ما یک کمیسیون سیاسی اجتماعی داشتیم که مسائل مربوط به فرهنگی و اقتصادی نیز در این کمیسیون بررسی می‌شد اما با توجه به حجم زیاد حوزه‌های این کمیسیون قرار شد به سه کمیسیون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شود.

گفتنی است، اعضای مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز پنجشنبه 24 اسفند با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند. 

اعضای مجلس خبرگان پس از اجلاسیه چهارم پنجمین دوره این مجلس که دیروز پایان یافت،‌ صبح امروز به زیارت مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رفتند و در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری شتافتند.





 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی