Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه سجادسلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:در این طرح، چندین دستگاه تاکسی ون با طراحی مناسب نوروز به عنوان تور‌های رایگان یک روزه گردشگری در محل طاقبستان از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۲ فروردین در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.
وی افزود: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و گردشگران درایام نوروز، خودرو‌های هم گشت و بازرسی سازمان علاوه بر بازرسی درشهر، در میادین ورودی شهر و در محل تور رایگان گردشگری (طاقبستان) مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: جهت نظارت ویژه بر وجوه اخذ شده از مسافران، تا پایان تعطیلات نوروزی، گشت مشترکی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاکسیرانی تشکیل و انجام وظیفه خواهند کرد.
به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه، در ایام نوروز امداد تاکسی رایگان سازمان به صورت آماده باش در محل کیوسک میدان آزادی جهت خدمات دهی به میهمانان حضور خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای نظارت بر پاکیزگی داخل و خارج تاکسی‌های ویژه ترمینال و فرودگاه از ۲۸ اسفندماه تا پایان نوروز، در طول طرح هر تاکسی دو بار بصورت رایگان جهت شستشو و نظافت خودرو به کارواش معرفی می‌شوند.
سلیمانی افزود: در راستای تکریم مسافران و میهمانان نوروزی باشیرینی‌های سوغات کرمانشاه در ترمینال و فرودگاه در روز اول فروردین و در طاقبستان تا پایان تعطیلات نوروزی از مسافران پذیرایی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد