Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:09:48 GMT

گتوزو: مقابل آرسنال چیزی برای از دست دادن نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۵۰۰

گتوزو: مقابل آرسنال چیزی برای از دست دادن نداریم

گنارو گتوزو، سرمربی میلان معتقد است که تیمش برای تقابل با آرسنال، هیچ چیز برای از دست دادن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گتوزو امشب در امیریتس به مصاف آرسنال خواهند رفت. این در حالیست که در دیدار رفت در سن سیرو، میلان 2-0 مغلوب شده و حالا باید خود را به آب و آتش بزند تا نتیجه مطلوب را کسب کند.

 

 

 

 

گتوزو گفت:" می‌دانیم که در دیدار رفت باید خیلی بهتر کار کنیم ولی ما به اینکه مقابل تیم بزرگی مثل آرسنال در این ورزشگاه زیبا بازی کنیم افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی خسته هستیم ولی باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. کاملا آماده هستیم. می‌دانیم که کار دشواری پیش روی ماست. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. در فوتبال و در ورزش، زیبا ترین چیز خلاف انتظارات عمل کردن است. ما برای یک سفر راهی لندن نشده ایم و حریف را دست کم نمی‌گیریم. آنها از ما در دیدار رفت بهتر کار کردند. فردا امیدواریم که اوضاع عوض شود.

 

من اینگونه نیستم که قبل از بازی برای تیم سخنرانی کنم. سعی می‌کنم در طول بازی با فریادها به آنها فشار وارد کنم و فردا نمی‌توانم در آرامش برای تیم حرف بزنم و در کنار زمین نیز آرام باشم."

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!

به گزارش ورزش سه، تساوی گل‌گهر و شمس آذر در تک مسابقه ای که از هفته بیست و ششم برگزار شد، ششمین مسابقه ای بود که گل‌گهر نتوانست پیروز از میدان خارج شود و آنها در سال 1403 هنوز پیروزی در لیگ برتر به دست نیاوردند!

گل‌گهر در شش هفته اخیر لیگ برتر سه شکست متوالی و پس از آن سه تساوی متوالی به دست آوردند و این اتفاق برای اولین بار در طول فصل رقم می‌خورد و طولانی‌ترین زمانی است که آنها نتوانستند 3 امتیاز را کسب کنند.

گل‌گهر در سال 1403 تنها در دیدار جام‌حذفی مقابل فجرسپاسی شیراز توانستند سه بر صفر پیروز شوند و از شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز به دست آوردند، اگر عملکرد خوب آنها در نیم فصل نخست نبود شرایط عجیبی در جدول مسابقات پیدا می‌کردند اما همچنان در رتبه ششم باقی ماندند.

آخرین پیروزی گل‌گهر در بازی خانگی آنها در هفته بیستم لیگ برتر مقابل صنعت نفت رقم خورد و پس از آن در دیدار مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار شکست خوردند، پس از آن مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین سه تساوی متوالی به دست آوردند.

این مسابقه دوازدهمین تساوی گل‌گهر در فصل جاری لیگ برتر بود و آنها پس از پیکان بیشترین تساوی را در طول لیگ کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم