Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@18:40:47 GMT

ستایش ویژه مسی توسط کونته

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۸۲۲

خرداد: سرمربی چلسی معتقد است بازیکنی مانند لیونل مسی آرژانتینی سزاوار تشویق و سایش است.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، بارسلونا شب گذشته با تاکتیک‌های حساب شده ارنستو والورده در ورزشگاه نیوکمپ چلسی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته معتقد است این نتیجه به لیونل مسی بود بستگی داشت و حتی او را بهترین بازیکن جهان دانست.
چلسی در بازی رفت موفق شده بود فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما در بازی برگشت تحت تاثیر عملکرد شاگردان ارنستو والورده قرار گرفت و با گلزنی مسی و عثمان دمبله از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کونته در نشست خبری پس از بازی گفت: مسی بازیکن فوق العاده‌ای است؛ او در جهان بهترین است. فکر می کنم زمانی که شما فرصتی برای تشویق فردی مانند مسی دارید، باید این کار را انجام دهید. در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که هر فصل حدود 60 بار گلزنی می‌کند. 
پس از ستایش عملکرد مسی، کونته درباره نتیجه بازی صحبت کرد: فکر نمی‌کنم نتیجه مناسبی بود. گل زودهنگامی دریافت کردیم و به سختی پیش رفتیم اما بازی در سلطه ما بود. شانس گلزنی هم ایجاد کردیم اما این بازیکن فانتزی باز بارسلونا بود که نتیجه را به سود تیمش رقم زد و آنها به مرحله بعدی راه پیدا کردند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که چگونه در زمین بازی کردند و ما باید با این تمایل باید به مسابقات ادامه بدهیم. برچسب ها: چلسی ، بارسلونا ، کنته ، مسی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در دو فصل اخیر لیگ ملتها بوده است. این بازیکن در سال 2022 با نمایش‌های درخشان خود از عوامل اصلی صعود تیم ملی به جمع هشت تیم نهایی لیگ ملتها به شمار می‌آمد.

با این حال اسفندیار در لیگ ملتهای سال گذشته مثل بقیه بازیکنان تیم ملی دچار افت محسوسی شد و نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. با این وجود قطعا او در فصل حساس پیش روی بازی‌های ملی انگیزه‌های متفاوتی خواهد داشت.

اسفندیار در فصل اخیر باشگاهی در لیگ چین و باشگاه تیانجین به میدان رفت و حالا هم به اردوی تیم ملی اضافه شده است. این ستاره ایرانی با توجه به تعدد هم‌پستی‌هایش به عنوان دریافت کننده کار سختی برای قرارگیری در ترکیب اصلی خواهد داشت اما قطعا پائز هم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!