Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:49:23 GMT

اکانت فیس‌بوک رهبران ‌راست‌گرای انگلیس مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۹۴۸

رویداد۲۴-فیس‌بوک در اقدامی غیرمنتظره اکانت فعالان تشکیلات سیاسی دست راستی بریتانیا موسوم به Britain First و رهبران آن را مسدود کرد.فیس‌بوک ضمن ممنوع کردن حساب کاربری این تشکیلات و همچنین صفحه رهبران آن، «پُل گلدینگ» و «جیدا فرانسن»، اعلام کرد بارها مطالبی تحریک‌آمیز علیه اقلیت‌ها منتشر کرده‌اند که با سیاست فیس‌بوک در تضاد بوده و به همین دلیل مسدود می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاشیست های انگلیسی با افکار ضد اسلام به رهبری «پُل گلدینگ» و «جیدا فرانسن» در فیس‌بوک صفحه‌ای دارند که بیش از 2 میلیون لایک داشته و تعداد طرفدارانش بیشتر از تعداد طرفداران حزب کارگر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است.

فیس‌بوک در اظهارات رسمی نوشت: "ما یک پلتفرم آزاد برای ابراز همه نوع عقیده و فکر سیاسی هستیم که محور آن آزادی بیان است و این آزادی باید بدون ایجاد تنفر و نفرت اظهار شود. مردم قادرند بدون بدنام کردن دیگران نقطه نظرات قوی و بحث برانگیز خود را مطرح کنند. ما استانداردهایی داریم که به وضوح نشان می‌دهد که این نوع اظهارعقیده قابل قبول نیست و وقتی از وجود آن در پلتفرم خود مطلع شدیم، آن را حذف کردیم. این گروه در آینده نیز حق ستاپ کردن و ایجاد صفحات جدید را نخواهد داشت."

فیس‌بوک به طور مشخص معلوم نکرد کدام پست‌های این گروه سیاسی در صفحات‌شان منجر به مسدودسازی شده است اما ظاهرا مطالبی علیه مهاجرت مسلمانان به انگلیس باعث گرفتن این تصمیم شده است.

هفته گذشته نیز گلدینگ و فرانسن به اتهام جرائم ضد اسلامی به 36 و 18 هفته زندان محکوم شدند. ترامپ نیز اخیرا ویدئوهای این گروه را ریتوئیت کرده بود که باعث شد موجی از خشم و اعتراض علیه رئیس جمهور آمریکا شکل گیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟

درحالی‌که فرآیند ثبت‌نام در لینکدین بسیار ساده است، اما شاید همه با نحوه حذف آن آشنایی نداشته باشند. در این مطلب از سری آموزش‌های مربوط به شبکه اجتماعی لینکدین، به شما آموزش می‌دهیم که «چگونه اکانت لینکدین خود را حذف کنیم» و نکات کلی که باید هنگام حذف حساب خود به آن‌ها توجه داشته باشید را آورده‌ایم.

نکاتی که پیش از دیلیت اکانت لینکدین باید به آن‌ها توجه داشت

به گزارش دیجیاتو، لینکدین محبوب‌ترین شبکه اجتماعی متمرکز بر کسب‌و‌کار‌ها است و برای استخدام‌کنندگان و افرادی که به‌دنبال شغل هستند، قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌کند. پیش از اینکه به سراغ آموزش حذف اکانت لینکدین برویم، بهتر است چند نکته کوتاه را به خاطر داشته باشید:

با حذف اکانت لینکدین خود، تمام کاربرانی که با آن‌ها در تعامل هستید را نیز از دست خواهید داد.

پس از اینکه اکانت لینکدین خود را حذف کردید، حساب شما دیگر در نتایج جستجو دیگران نمایش داده نخواهد شد.

همچنین پیش از حذف اکانت خود، بهتر است اشتراک پریمیوم لینکدین خود را غیرفعال کنید.

چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم؟

هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی می‌توانید نسبت به دیلیت اکانت لینکدین اقدام کنید. در ادامه راهنمای مربوط به هر دو روش را آورده‌ایم.

دیلیت اکانت لینکدین با کامپیوتر

برای حذف اکانت لینکدین خود از طریق کامپیوتر، ابتدا از صفحه اصلی این شبکه اجتماعی روی تصویر پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Setting & Privacy را انتخاب کنید.

در صفحه بازشده، از قسمت Account preferences که به‌طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شود، به بخش «Account management» بروید و روی «Close account» (آخرین گزینه موجود) کلیک کنید.

سپس پیغامی برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن باید روی گزینه Continue ضربه بزنید.

در پیغام بعدی، باید دلیل حذف اکانت خود را مشخص کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

درنهایت، نیاز است تا یک بار رمزعبور حساب خود را وارد کنید و سپس اکانت لینکدین شما برای همیشه حذف خواهد شد.

دیلیت اکانت لینکدین با گوشی

برای دیلیت اکانت لینکدین با گوشی نیز باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا اپلیکیشن LinkedIn را باز کنید و روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید تا منوی کنار صفحه نمایش داده شود. از پایین این منو، روی Settings ضربه بزنید تا وارد تنظیمات اپلیکیشن شوید.

از بخش تنظیمات، گزینه Account preferences را انتخاب کنید.

اگر به پایین صفحه بروید، گزینه Close Account را مشاهده خواهید کرد.

ادامه مراحل مانند قبل است و باید دلیل حذف اکانت خود را مشخص کنید و سپس رمز عبورتان را وارد کنید. همچنین روند حذف اکانت در گوشی‌های اندرویدی و iOS یکسان است.

چگونه اکانت حذف‌شده لینکدین را برگردانیم؟

اگر می‌خواهید حساب بسته‌شده لینکدین خود را بازیابی کنید، می‌توانید طی دو هفته اول پس از حذف اکانت خود این کار را انجام دهید. درواقع پس از ۱۴ روز، لینکدین حساب کاربری و تمام اطلاعات ذخیره‌شده شما را برای همیشه حذف می‌کند.

برای فعال‌سازی مجدد حساب لینکدین خود، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

لینک ارسال‌شده به ایمیل خود پس از حذف اکانت را باز کنید یا با آدرس ایمیل و رمز عبور خود، نسبت به ورود به لینکدین اقدام کنید.

گزینه «Reactivate» را انتخاب کنید. لینکدین در این مرحله برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که در آن می‌توانید تأیید کنید که می‌خواهید حساب بسته‌شده خود را بازیابی کنید.

جمع‌بندی

حذف اکانت لینکدین به همین سادگی است و حتی همان‌طور که گفتیم، پس از انجام این کار نیز دوباره می‌توانید آن را در دسترس قرار دهید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که برخی از اطلاعات پروفایل شما، مانند گروه‌ها، دنبال‌کنندگان شما، دعوت‌نامه و تأییدیه‌ها پس از بازیابی حساب، دوباره در دسترس قرار نمی‌گیرند؛ بنابراین بهتر است، پیش از حذف حساب خود، بیشتر روی این موضوع فکر کنید.

دیگر خبرها

  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس