Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:49:29 GMT

«درای بن» میزبان کودکان در نوروز ۹۷ می شود/ تمدید اجرا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۹۷۷

«درای بن» میزبان کودکان در نوروز ۹۷ می شود/ تمدید اجرا

نمایش «درای بن» به کارگردانی ژاکلین آواره از ۶ فروردین ۹۷ در تالار هنر، میزبان کودکان و خانواده های علاقه مند به تئاتر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «درای بن» کاری از گروه تئاتر «سپید» و با کارگردانی ژاکلین آواره است در حال حاضر در تالار هنر روی صحنه است و روز جمعه ۲۵ اسفند دور اول اجراهای خود را به پایان می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر نمایشی از روز ۶ فروردین ۹۷ بار دیگر در تالار هنر روی صحنه می رود.

«درای بن» داستان جنگل سرسبز و قشنگی که حیوانات زیادی در آن زندگی می کنند، ببر مغرور خود را سلطان جنگل می داند و به همین دلیل قانونی وضع کرده که طبق این قانون ورود هرگونه الاغ، خرگوش و گوسفند به این جنگل ممنوع است ولی الاغ قصه وارد جنگل می شود و این قانون را از میان برمی دارد.

دیگر عوامل نمایش «درای بن» عبارتند از: شاعر و مشاور کارگردان: سیدعلیرضا(هومن) مجابی، دستیاران کارگردان: مریم عسگری و سعیده رحیمی آشتیانی، بازیگران به ترتیب حروف الفبا: ژاکلین آواره، مهسا ایرانیان، محمدعلی پویا، تکتم رسول زاده، مجیدعلم بیگی، مصطفی قیاصی و به همراهی گروه حرکت آلترناتیو، آهنگساز: امیررضا توکلی، طراح و مجری صحنه: سید علیرضا(هومن) مجابی، طراح و مجری لباس: زهرا یعقویی، طراح نور: علی اشرف سمایی، ساخت عروسک: زهرا یعقوبی، طراح گریم: لیلا پریشان، اجرای گریم: لیلا پریشان، حسین تبریزی، سعیده رحیمی آشتیانی، دستیاران صحنه: نرگس زارع و ژنیک آواره، مدیران صحنه و لباس: علی فراهی آشتیانی و زهرا خادم، طراح حرکت: پردیس خسروی، مدیریت گروه «آلترناتیو»: نیما خسروی، طراح پوستر و بروشور: علی هداوند، روابط عمومی و تبلیغات: روژین ستاری و امین میرزاباقری، عکاس: پرنیان حسینی، نقش آفرینان گروه حرکت «آلترناتیو»: کیانا صرفی، آیدا لطفیان، سولماز نیازی، نهال سرخابی، ریحانه عسگری، نازنین مهرین فر، نرگس قوجایی، آیدا سرلک، حنانه علیزاده، سارا شاه میرزایی، نونا هوشیار، مریم صفری، پریسا حاج میرزا بیگی، مژده مسکنی، روشا دزفولین کرمانشاهی، غزل فرمحمدی، نگار اسداللهی، پانیذ بهبودی، ستایش خسروی، بهار مهردادفر، مارال زعفرانی، صبا صدیق زاده، سپیده عابد زندیه.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح

کد خبر 846939 منبع: ایسنا برچسب‌ها حامد بهداد خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • «آلاء» به تونس می‌رود