Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@16:36:17 GMT

مسی: خوشحالم در رقابت‌هایی زیبا صد گل زده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۹۸۰

مسی: خوشحالم در رقابت‌هایی زیبا صد گل زده‌ام

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در جریان بازی شب گذشته برابر چلسی گل 99 و صدمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا آماری موفق به کارنامه درخشان فوق ستاره آرژانتینی افزوده شود.

مسی در این خصوص گفت: خوشحالم که در چنین رقابت‌های زیبایی 100 گل زدم اما مهم این بود در مسابقه دشوار برابر تیمی متشکل از بازیکنان خوب به مرحله راه پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در گلزنی موفق بودیم و این برای ما اهمیت داشت.

او ادامه داد: برای تمامی اتفاق‌های امشب خوشحالم. این مسابقه مهم بود و ما هم قوی ظاهر شدیم. وقتی گل سوم را به ثمر رساندیم جریان بازی کاملا به سود ما بود. 

مسی درباره اینکه آنتونیو کونته در نشست خبری از عملکرد شب گذشته‌اش تعریف کرده، گفت: من صحبت‌های او را نشنیدم اما آنها به من گفتند که سرمربی حریف از من تمجید کرده و از او بابت این کلمات تشکر می‌کنم. صعود به یک چهار نهایی همان چیزی بود که ما از این مسابقه می‌خواستیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا