Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:43:53 GMT

پاسخ نجفی برای استعفا از شهرداری: دیگران خواهند گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۱۰۴۶

پاسخ نجفی برای استعفا از شهرداری: دیگران خواهند گفت

تهران - ایرنا - محمدعلی نجفی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر دلایل استعفایش از شهرداری تهران گفت که بهتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران؛ دیگران دراین خصوص خواهند گفت.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از 46 واگن قطار شهری، از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص استعفای خود از مسئولیت شهرداری پایتخت خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« خبر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران روز گذشته اعلام و اعضای شورای شهر نیز با تشکیل جلسه ای غیرعلنی ، این موضوع را بررسی کردند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در پایان این جلسه به خبرنگاران گفت که استعفای محمدعلی نجفی در جلسه بعدی شورا که پس از تعطیلات نوروز تشکیل می شود، بررسی خواهد شد و وی تا آن زمان شهردار پایتخت است».
شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمبود واگن مشکل اصلی مترو پایتخت است، اظهار کرد: شبکه زیرساختی مترو تهران خوب و قابل قبول است اما مشکل کمبود واگن و فرسوده بودن آنهاست.
وی تصریح کرد: مراحل عقد قرارداد ساخت 630 واگن میان شرکت واگن سازی تهران با یک شرکت چینی انجام و قرار شده اوایل سال آینده این قرارداد به صورت رسمی منعقد شود.
شهردار تهران گفت: براساس اعلام شرکت چینی طرف قرارداد، ساخت و تحویل نخستین بخش از واگن ها حدود 23 ماه زمان می برد.
وی افزود: البته به موازات این اقدام، تلاش می کنیم از نیمه دوم سال 97 واگن های جدیدی را وارد ناوگان حمل و نقل ریلی تهران کنیم.
نجفی با بیان اینکه قیمت هر واگن حدود یک‌ میلیون و 100 هزار یورو است، گفت: دولت باید شهرداری تهران در بخش فاینانس برای تامین منابع مالی موردنیاز کمک کند.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از 6 رام قطار شهری شامل 28 واگن جدید و 16 واگن اورهال شده و 2 دستگاه لوکوموتیو برای استفاده در مترو پایتخت با حضور شهردار تهران آغاز شد.
تهرام/9353**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است