Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه در زیرساخت‎های ورزشی با مشکل روبه‎رو هستیم، گفت: با توجه به اینکه مصوبه‎ مجلس شورای اسلامی قانون شده که قهرمان‎های مسابقات آسیایی، پارالمپیک و المپیک جذب شوند اما شاهد اقدامات خوبی از سوی دولت نبودیم. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قرجه‎ طیار ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت‎های ورزشی و سازمان‎های مردم‎نهاد استان گلستان، اظهار داشت: نواقص و کمبودهای زیادی در حوزه ورزش است و یکی از مغفول‎مانده‎ترین موضوع در حوزه ورزشی، اقتصاد ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افزایش سطح سلامت، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‎گذار می‎تواند کارآیی و راه‌گشای بسیاری از مسائل باشد و در کشورهای پیشرفته ورزش را به عنوان بنگاه اقتصادی دیدند و درآمدهای خوبی را از این طریق با سرمایه‎گذاری برای جوانان کسب کردند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر نرم‎افزایی و زیرساخت‎های ورزشی کاستی‎هایی داریم و امسال مجلس برای بودجه سال آینده نسبت به سال‎های گذشته کاهش داشته و بودجه‎های عمرانی وزارت ورزش کم شده و بودجه هزینه‎های جاری یک چهارم افزایش داشتیم.

طیار تاکید کرد: 30 درصد در بحث ورزش پاراالمپیک افزایش بودجه در سال 1397 دیده شده و امید داریم تدابیر لازم را این وزارتخانه اتخاذ داشته باشد تا شاهد اقدامات خوبی باشیم.

وی گفت: در گرگان بسکتبال و در گنبدکاووس والیبال استان گلستان زبان‎زد است و مهد بسکتبال و والیبال به‎شمار می‎رود و در استان گلستان قهرمان‎های زیادی داشتیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زیرساخت‎های ورزشی با مشکل روبه‎رو هستیم، گفت: با توجه به اینکه مصوبه‎ مجلس شورای اسلامی قانون شده که قهرمان‎های مسابقات آسیایی، پارالمپیک و المپیک جذب شوند اما شاهد اقدامات خوبی از سوی دولت نبودیم.

طیار افزود: نیاز است به حوزه جوانان توجه شود و امید داریم بتوانیم با تلاش مشکلات جوانان و ورزشکاران را برطرف کنیم.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج