Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   فروزان زهد منش روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات قهرمانی دوگانه زنان و آخرین مرحله نخستن دوره لیگ سه گانه زنان کشور  افزود: فدراسیون برای جذب مربی خارجی در زمینه توسعه این رشته اقدام کرده است اما چون مربیان خارجی این رشته مرد هستند نمی توانیم از آنان در آماده سازی تیم ملی استفاده کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: البته در بازدید ماریسول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه از وی خواستیم مربی مجرب ، مدرس و داور به ایران اعزام کنند تا با برگزاری دوره های آموزشی سطح فنی مربیان و داوران زن ایرانی ارتقا یابد که کاسادو در این زمینه قول همکاری و مساعدت داد.
نایب رئیس فدراسیون سه گانه خاطر نشان کرد: از سوی دیگر ما می توانیم با فراهم کردن شرایط لازم مربیان و داوران زن ایرانی به خارج از کشور اعزام کنیم تا سطح فنی انان افزایش یابد.
زاهد منش ضعف مربی داخلی رشته سه گانه را نامناسب بودن زیر ساخت های موجود در کشور عنوان کرد و گفت: در سال آینده تلاش می کنیم تا این معضل مرتفع شود تا بتوانیم تیم های قدرتمندتر سه گانه زنان را به رقابت های آسیایی اعزام کنیم .
وی در خصوص کمبود منابع مالی این فدراسیون گفت : یکی از مشکلات فراروی ما در این رشته کمی بودجه است که از سوی دیگر این رشته امکان پخش تلویزیونی ندارد شانسی برای جذب حامی مالی نیز ندارد و این مساله ما را با مشکل مضاعف مواجه کرده است.
وی افزود: سال آینده دو رویداد خارجی داریم که مسابقات سه گانه و دوگانه قهرمانی آسیای میانه به صورت همزمان به میزبانی قزاقستان در تیرماه برگزار می شود و این فدراسیون دو تیم در این دو رشته به این کشور اعزام می کند.
زاهد منش یادآور شد ، همچینن اردیبهشت ماه 97 مسابقات انتخابی در ورزش سه گانه زنان را برای اولین بار برگزار می کنیم تا برترین های این رشته برای حضور در تیم ملی و آماده سازی دعوت شوند.
مسابقات قهرمانی دوگانه زنان کشور امروز با حضور 19 تیم از استان های مختلف در سه رده سه رده نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان و همچنین مرحله سوم و پایانی نخستین دوره زنان ورزش سه گانه در مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور 10 تیم در حال برگزاری است.
در این مراسم علاوه بر ماریسول کاسادو ، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ، اموزشی و پژوهشی وزارت ورزش نیز شرکت کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات مقامات روسیه مبنی بر اینکه به‌رسمیت شناختن کابل به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد، تاکید کرد: حکومت کنونی افغانستان فراگیر است.

«میخاییل گالوزین» معاون وزارت خارجه روسیه پیش‌تر با تأکید بر لزوم ایجاد حکومت فراگیر در افغانستان گفته بود: حکومت فراگیر مستلزم این است که نمایندگان همه اقوام، مذاهب و جریان‌های سیاسی افغانستان در آن حضور داشته باشند.

سخنگوی حکومت طالبان به «آمو» گفته است حکومت ایجاد شده توسط طالبان به باور وی «فراگیر» است.

حدود یک هفته پیش نیز «سراج‌الدین حقانی» وزیر کشور حکومت طالبان در دیدار با هیئتی از افغان‌های مقیم خارج درباره درخواست‌ها جهت تشکیل حکومت فراگیر گفته بود: جهان باید درک کند که افغانستان یک کشور مستقل است. افغانستان همانطور که در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند، این را هم نمی‌پذیرد که دیگران مداخله کنند.

چندی قبل نیز ذبیح الله مجاهد در واکنش به خواسته سران کشورهای آسیای مرکزی و آلمان درباره حکومت فراگیر گفته بود حقوق زنان و حکومت فراگیر در این کشور تأمین است و این موضوع داخلی است.

وی افزود: «کابینه حکومت افغانستان متشکل از همه اقوام است، نمایندگان همه اقوام در این نظام حضور دارند و از جمله زنان حقوق تمام افغان‌ها در کشور تأمین است».

کد خبر 848107 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه روسیه افغانستان طالبان افغانستان

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده