Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور چهارم تنیس مسترز ایندین ولز بدون شگفتی به پایان رسید.

طرفداری- در نخستین بازی دور چهارم، بورنا کوریچ در نبرد با تیلور فریتز با نتیجه دو بر یک پیروز شد و راهی یک چهارم نهایی مسترز ایندین ولز شد، هیون چانگ کره ای در دو ست با نتیجه 3-6 1-6 برابر پابلو کوئواس پیروز شد تا در مرحله یک چهارم نهایی این جوان کره ای برابر مرد شماره یک تنیس جهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجر فدرر در بازی نزدیک با نتیجه 4-6 5-7 برابر جرمی شاردی پیروز شد، بدین ترتیب برای دومین بار جدال هیجان انگیز جوان کره ای در برابر استاد سوئیسی در سال 2018 اتفاق می افتد، بازی نخست این دو تنیسور در نیمه نهایی اوپن استرالیا برگزار شد و به رغم مصدومیت هیون چانگ، این راجر فدرر بود که با قدرت در حالی که یک ست از حریف جوان خود پیش بود به برتری برسد، ولی این بار به نظر می رسد چانگ در سلامتی کامل به مصاف مرد شماره یک تنیس می رود، راجر فدرر در صورت شکست در این بازی رتبه 1 رنکینگ را به رافائل نادال می دهد.

در دیگر بازی ها فیلیپ کولشرایبر در دو ست برابر پیر هربرت پیروز شد و خوان مارتین دل پوترو دو بر یک برابر هم وطن خود لئوناردو میر به برتری رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی این دو تنیسور به مصاف هم بروند. کوین اندرسون با نتیجه دو بر یک برابر پابلو کارنو بوستا پیروز شد تا در مرحله بعد به مصاف بورنا کوریچ برود و در انتها هم سم کوئری در دو ست برابر فلسیانو لوپز پیروز شد و حریف میلوش رائونیچی شد که به دلیل انصراف مارکوس باغداتیس، توانست به مرحله بعدی برود.

مرحله یک چهارم نهایی مسترز ایندین ولز امشب از ساعت 23:30 با بازی بورنا کوریچ در برابر کورین اندرسون آغاز می شود و در انتها ساعت 05:30 روز جمعه هم شاهد بازی راجر فدرر در برابر هیون چانگ کره ای خواهیم بود.