Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:28:02 GMT

حوزه علمیه میامی در سال تحصیلی آینده طلبه پذیرش می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۲۲۴۷

حوزه علمیه میامی در سال تحصیلی آینده طلبه پذیرش می کند

میامی جوان،گردهمایی روحانیون طرح هجرت و مستقر میامی با حضور مدیر حوزه های علمیه استان سمنان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میامی جوان،مراسم گردهمایی روحانیون مستقر وطرح هجرت شهرستان میامی با حضور حجت‌الاسلام حجت الاسلام مهدی نژاد، مدیر حوزه های علمیه استان سمنان  و امام جمعه میامی در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه علمیه میامی در سال تحصیلی آینده طلبه پذیرش می کند

مدیریت حوزه های علمیه استان در این گردهمایی گفت: حوزه های علمیه یکی از مهمترین ارکان فرهنگی کشور محسوب می شود و وجود آن در هر شهری ضروری است.

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد افزود: نبود حوزه علمیه در هر شهری نقص محسوب می شود که انشاءالله این نقیصه در سال تحصیلی آینده در شهرستان میامی برطرف و حوزه علمیه این شهر می تواند برای سال تحصیلی آینده طلبه پذیرش کند.

 

وی خاطر نشان کرد: با تلاش های فراوان  امام جمعه میامی وهیئت امنا حوزه علمیه آیت الله داوودی  کداستقرار دائم حوزه علمیه میامی صادرشدو سال آینده آغاز به کار خواهد کرد.

مهدی نژاد گفت: تبلیغات لازم برای ثبت نام طلبه های جدید الورود برای سال تحصیلی آینده که ثبت نام آن از اول اسفند آغاز و تا نیمه فروردین ادامه دارد توسط روحانیون صورت پذیرد.

توسعه فرهنگ نماز مهمترین رسالت روحانیون است

در ادامه این دیدار امام جمعه میامی گفت: اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف ونهی از منکر از زمینه های حکومت امام زمان است که باید گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام صفایی پور افزود: یکی از مهمترین رسالت های روحانیون توسعه فرهنگ اقامه نماز است زیرا اگرا نماز را از دین جدا کنیم دیگر دینی وجود نخواهد داشت ونماز لباس دین است.

وی با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه خواستار تبیین اهمیت پرداخت زکات در جامعه شد و با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار روحانیون در ترویج پرداخت زکات عنوان کرد: باید نسبت به اهمیت و ترویج زکات تبلیغ لازم صورت گیرد،پرداخت زکات می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه را حل وفصل نماید.

امام جمعه میامی گفت: بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی به لطف حضور مردم، ولایت فقیه و روحانیون هم جمهورین و هم اسلامی بودن نظام حفظ وتقویت شده است.

 

فعالیت 22روحانی مستقر وهجرت در شهرستان میامی

در ابتدای این گرد همایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی گفت: 22 روحانی مسقر و طرح هجرت در شهرستان میامی مشغول به فعالیت تبلیغی می باشند.

حجت السلام مجید بخشی گفت: با توجه به اینکه اولین روز سال جدید مصادف با شهادت امام هادی (ع) است حفظ شان ومنزلت این امام در این روز ضروری و واجب است.

در ادامه این دیدار مدیر حوزه های علمیه استان سمنان،امام جمعه وروحانیون از محل ساختمان تازه تاسیس آیت الله داوودی بازدید کردند.

 در پایان گفتنی است این مراسم به همت دفتر امام جمعه،واحد زکات کمیته امداد واداره تبلیغات اسلامی میامی برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا