Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-30@06:08:16 GMT

بازرسی نوروزی دفتر بازرسی استانداری

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۲۵۱۹

بازرسی نوروزی دفتر بازرسی استانداری

 

به گزارش برنا- ایلام، حجت الله رشنوادی در این زمینه اظهار داشت: پیرو دستور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مبنی بر افزایش وتقویت نظارت بر فعالیت وعملکرد دستگاههای اجرایی، به صورت سرزده از واحدهای بازرسی ونظارت وآموزش واداری ومالی اداره کل صنعت معدن وتجارت بازدید بعمل آمد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری در این خصوص اضافه کرد: از جمله موضوعاتی که با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز بویژه بازار شب عید مورد تاکید قرار گرفت،  نظارت بر الصاق برچسب قیمت برروی کالا وخدمات ،اجرای گشت های مشترک به منظور نظارت بر کالاهای خاص با همکاری فرمانداری ها واداره صنعت معدن وتجارت وتعزیرات حکومتی به صورت مستمر وارایه گزارش روزانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این بازدید کمیت وکیفیت فعالیت های گروههای بازرسی ونظارت مورد ارزیابی وبررسی قرار گرفت.

رشنوادی در پایان گفت: در بازدید از قسمتهای اداری ومالی نیز اجرای دستورالعمل میز خدمت وحقوق شهروندی مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

ابوالقاسم مقیمی گفت:از این بین ۷۱ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۴۰ هزار نفر در بوستان‌ها، ۵۰ هزار نفر در مدارس،۴۴ هزار نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران،۱۳ هزار نفر در مراکز خیریه و مساجد و ۱۱ هزار نفر در بقاع متبرکه و سالن‌های ورزشی اسکان داشته‌اند.

 معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم  با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر وارد استان قم شده اند، گفت: طی این مدت ۱۲ نفر در اثر تصادف جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: طی این مدت همچنین هفت هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از بازار کالا و خدمات انجام شده و برای ۲۲۱ پرونده تخلف ۴۸ میلیارد ریال جزای نقدی صادر و ۶ واحد متخلف پلمب شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک رستوران و ۲ فست فود در مشهد پلمب شد
  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم