Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن شریعتی در نشست خبری با با بیان اینکه  ٧/٢ درصد از کل مسافرت‌های کشور از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد صورت می‌پذیرد افزود: در طرح نوروزی خدمت رسانی در سازمان پایانه‌های مسافربری بخش خصوصی طبق سنوات گذشته ١٥٠٠ دستگاه اتوبوس معمولی، ١٥٠ دستگاه اتوبوس وی آی پی، ١٦٠٠ دستگاه مینی بوس و ١٣٥٠ دستگاه خودروی سواری در حوزه حمل و نقل عمومی مسافران خدمات رسانى می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: شهرادری مشهد هم در این راستا ٦ پایانه مسافربری متمرکز و نیمه متمرکز (ایستگاه سوار خودروهاى تحت کنترل) را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به اجرایی شدن استقبال از زائران در پایانه‌ها از ٢٩ اسفند گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام اجرای طرح خدمات نوروزی حدود یک میلیون و ٥٠٠ هزار زائر و مسافر از طریق پایانه‌ها وارد شهر مشهدمقدس شوند.

شریعتى استقرار ایستگاه استقبال از بهار با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و ارائه خدماتی از قبیل: غرفه‌های مشاوره پزشکی، مذهبی، ورزشی، بازی و سرگرمی، استقرار المان‌های مذهبی و گل‌آرایی در فضای پایانه‌های مسافربری با نصب ٤ المان جدید را در استقبال از بهار ٩٧ از جمله برنامه‌های پایانه مسافربری شهرداری مشهد در پایانه مسافربری امام رضا (ع) عنوان کرد.

وی گفت: فضاسازی ورودی و ساختمان اصلی پایانه متناسب با فضای زیارت و بهار، اجرای طرح نظرسنجی آنلاین، آمادگی اسکان موقت زائران در صورت برودت هوا، برگزاری دوره آموزشی فرهنگ میزبانی ویژه کارکنان، پیمانکاران، خدمتگزاران و فعالان حاضر در پایانه‌های مسافربری مشهد و اجرای پروژه‌های عمرانی زیباسازی از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد می‌باشد.   فعالیت ١٤ پایانه مسافربری فعال در خراسان رضوی
معاون مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی هم در ادامه این نشست گفت: در حال حاضر ١٤ پایانه مسافربری فعال در سرتاسر استان خدمات مورد نیاز حمل و نقل عمومی را برای مسافرین را فراهم می‌کنند.

وحدتی افزود: در حال حاضر ٨ هزارو ٥٦٠ راننده حرفه‌ای در ١٣٢ شرکت حمل و نقل مسافربری در سطح استان به زائرین و مسافرین امام رضا (ع) خدمت رسانى می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در طول مسیر ٢٠ هزار کیلومتری جاده‌های استان ٨٨ دوربین ثبت تخلف نصب است که در طول جاده‌ها بصورت شبانه روزی سرعت رانندگان رسد می‌کنند که در طی ١١ ماه سال جاری ٨ هزار و ٥٣ تخلف از رانندگان ثبت شده است.   انتهای پیام//م. ا    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای مسافربری، رسیدگی ویژه به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری در صدور صورت وضعیت های صوری را از اولویت برنامه های این نشست اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در نشست کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای مسافربری اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست ها با حضور تشکل های صنفی، ایجاد هم افزایی در اجرای برنامه ها و ارائه راه کارهای مناسب در رفع مشکلات موجود است و موضوع رسیدگی به صورت وضعیت های صوری به دفعات مطرح شده و به استان ها تأکید شده است.

شهرکی ثانوی افزود: مدیران شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل و متولیان و مسئولین در این راستا تکلیف قانونی دارند و در صدور صورت وضعیت مسئولیت داشته و می بایست طبق ضوابط عمل کنند.

وی با تأکید بر کنترل تردد ناوگان جاده ای ازطریق سامانه هوشمند داپ، افزود: مدیران و کارشناسان مسئول در این حوزه در تمام استان ها ازطریق دسترسی به این سامانه می توانند صورت وضعیت های صادرشده را کنترل کنند و در صورت بروز تخلف و صدور صورت وضعیت های صوری به تخلفات شرکت ها سریع و قاطع رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد: مدیران استان ها و تشکل های صنفی با تعامل بیشتر و برگزاری جلسات مستمر به مشکلات بخش رسیدگی کنند و جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات با محوریت تشکل های صنفی برگزار و صورت جلسات تا زمان حصول نتیجه پیگیری شود.

گفتنی است در این نشست، رؤسای کانون انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافربری، اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری و مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران