Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم استقبال از ۱۱۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، سران عشایر بختیاری و عرب و جمع کثیری از مرزنشینان خوزستانی امروز (پنجشنبه) در مرز شلمچه برگزار شد.
شمخانی در این مراسم با اشاره به ضرورت بازگشت به ارزش‌های اصیل انقلاب که شهدا نماد اصلی آن هستند به عنوان مسیر غیر قابل اجتناب عبور از مشکلات در ابعاد مختلف تاکید کرد: بازگشت پیکر مطهر هر شهید دمیدن روح تازه‌ای بر کالبد جامعه و مردم است و این استقبال با شکوه نشان دهنده تجدید بیعت با این قهرمانان راستین است که برخاک افتادند تا ایران و ایرانی سرافراز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهدا با عمل به رسالت تاریخی خود امروز  بزرگترین پشتوانه معنوی قدرت این کشور محسوب می‌شوند و متکی به مجاهدت و ایثار آن‌ها در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان ایستاده‌ایم.
شمخانی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند که این الگوها در جامعه گسترش پیدا نکند، تصریح کرد: وظیفه امروز مسئولان، مردم و به ویژه خانواده‌های معظم این شهدا، معرفی و شناساندن این الگوها در جامعه است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی عمل به وصیت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را مسیر تضمین سلامت و اقتدار نظام دانست و تاکید کرد: حفظ و ترویج فرهنگ غنی اسلام و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در همه ابعاد پاسداشت خون شهیدان و مقوم امنیت ملی و موجب سلامت و سعادت جامعه است.
وی با نثار سلام و درود به اروح طیبه شهدا و گرامی داشت مقام 118 شهید تازه تفحص شده و تجلیل و و تکریم خانواده معظم شهدا اظهار داشت: شهدا دین بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند و در هر مقام و جایگاهی که هستیم باید سر تعظیم در برابر عظمت شهدا فرود آورده و راه آنان را با صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.
روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.
وی گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.
شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان