Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سما لاهیجان، در این جلسه که در فضایی بسیار صمیمانه تشکیل شد، مهندس فلاح راد در سخنانی با تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان این مجموعه آموزشی فرهنگی در پیشبرد امور سما با وجود همه مشکلات و برخی نابسامانی ها، اظهار امیدواری نمود که در سال جدید نیز با همدلی و صمیمیت بیشتر و پشتکار مضاعف بتوانیم در پیشبرد اهداف سما گام های موثرتر برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح راد در ادامه سخنانش ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی عاقبت به خیری برای کارکنان سما لاهیجان و سیاهکل به موفقیت های درخشان سما در سال 96 نیز اشاره نمود و به بیان برخی از پیشرفت ها از قبیل افتخار آفرینی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... در سطح استان و کشور، افزایش جذب درآمد های غیر شهریه ای نسبت به سال های قبل و داشتن مدیران توانمند و متخصص در سطح استان گیلان پرداخت.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل ترویج اخلاق و نهادینه نمودن آن در سال جدید در محیط کار را از عوامل مهم و موثر در پیشرفت کارها دانست و افزود با « محوریت اخلاق» و «نهادینه کردن همدلی ها »می توانیم در پیشبرد کارها موفق شویم و اگر این کار را سرلوحه برنامه های مان قرار دهیم قطعا خواهیم توانست در رسالتی که بر دوش داریم به موفقیت کامل برسیم و در رقابت با سایر مراکز علمی پیشگام باشیم .

معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل در خلال صحبت هایش از تلاش های بی وقفه رستم قاسمی و جواد نجار تمیزکار روسای سابق این مرکز آموزشی فرهنگی نیز تقدیر و تشکر نمود و افزود اگر همت و تلاش این دو عزیز در این سال ها نبود تا این حد از پیشرفت نمی رسیدیم و باید همواره از مسیولین خدوم و دلسوز به نیکی یاد کنیم.

لازم به ذکر است که در ادامه این نشست صمیمی روسای آموزشکده ها و برخی مدیران مدارس در سخنان کوتاهی ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای مجموعه، به دیدگاه های خود برای بهتر شدن امور سما پرداختند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال

روح الله‌ دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست خبری سالانه این معاونت گفت: در حوزه هوش مصنوعی و شورای راهبری ملی هوش مصنوعی سال گذشته با دستگاه‌های زیادی تعامل شکل گرفت. با برگزاری و حضور دها متخصص بخش نظارت تنظیم‌گری، توسعه و پیگیری پروژه‌ها این شورا راهبری تشکیل شد.

او گفت: در اسفند ماه سال گذشته شورای راهبری ملی هوش مصنوعی با تعیین اعضای با دستور رئیس جمهور تشکیل شد. مزرعه پردازشی بزرگ، مرکز داده بزرگ، کتابخانه‌های بزرگ زبانی و تصویری خدمات پردازشی بزرگ در اپراتور‌های این مرکز قرار دارد و به شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها خدمات دهی می‌کند.

دهقانی بیان کرد: ایران ۷۰ الی ۸۰ رتبه کاربرد در حوزه هوش مصنوعی دارد. معاونت علمی و فناوری تلاش دارد برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها از آنها حمایت کند. یکی از مراحل بلوغ شرکت‌های دانش بنیان عرضه شدن آنها در بازار سرمایه و مشارکت آنها در بورس است. دانش بنیان‌ها برای ورود و سرمایه گذاری در بورس نیازی به اقدام در معاونت علمی ندارند، اما برای شرکت‌هایی که کلان داده‌های مردم و داده‌های امنیت ملی را به دنبال دارند باید از طریق این معاونت وارد شوند.

او گفت: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۸ شرکت در بازار سرمایه حضور دارند کا تا پایان سال رشد صد درصدی خواهند داشت. علم و فناوری، استفاده از این تکنولوژی‌ها دوبال عملیات صادق بودند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اطهار کرد: حمایت از اندیشه ورزی و تفکردر کشور حمایت از توسعه علم و حمایت از توسعه فناوری و حمایت از توسعه کسب کار‌ها از ارکان اصلی معاونت علمی ریاست جمهوری است. ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در این معاونت نیز کار خود را آغاز کرده است. امضا کردن موافقت نامه با صنایع بزرگ فولادی و پتروشیمی و وزارت خانه‌های بزرگ از برنامه‌های معاونت علمی بوده که انجام شده است. 

او بیان کرد: قریب به ۲۰ کنسرسیوم در حوزه پتروشیمی، فولاد، ذوب آهن و محیط زیست و ... برای حل مسائل کشور عقد قرارداد و برگزار شد. بودجه‌ای معادل پروژه ۵۰۰ میلیون یورویی نفت برای اجرای پروژه‌های پیشران فناورانه باشند و تاثیر مستقیم در زندگی مردم داشته باشند در پایان سال گذشته ابلاغ شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری ادامه داد: در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

او افزود: نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شود، اما الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند. شرکت‌های بسیار نوع یک داشته‌ایم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند. ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی