Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ قیمت فلز زرد امروز نسبت به یک ماه گذشته 7 دلار کاهش داشت اما نسبت به یک ماه گذشته با 102 دلار افزایش همراه بود. امروز در سایر گروه فلزات گرانبها هم نقره کاهش 3 سنتی را تجربه کرد و فلز پلاتینوم هم 3 دلار کاهش داشت اما فلز پالادیوم با 2 دلار افزایش همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنش‌های سیاسی در آمریکا و اروپا ارزش سهام‌ها را کاهش داد؛ بنابراین قیمت طلا در روز پنج‌شنبه با توجه به کاهش ارزش اوراق قرضه میل به افزایش داشت. همچنین افزایش تنش‌ها بین انگلیس و روسیه هم بر میل به قیمت بالا در طلا را تقویت کرد اما در لحظه انتشار خبر قیمت طلا روند کاهشی به خود گرفت و با دو دلار کاهش به قیمت 1322.2 دلار معامله شد.

براین اساس، سهام بازارهای بورس آسیا هم با جذب سرمایه‌گذاران از سوی فلز زرد کاهش یافت. چرا که تصور می‌شود افزایش تنش‌ها به اقتصاد جهانی آسیب خواهد زد. در حال حاضر ترامپ رئیس جمهور آمریکا چین را تحت فشار قرار داده تا مازاد تجاری خود با آمریکا را تا سطح صد میلیارد دلار کاهش دهد.

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه با شفاف‌سازی توئیت دونالدترامپ کاهش سطح تجاری با چین را به صد میلیارد دلار را سطحی منطقی خواند. روز چهارشنبه تنش‌هایی پس از‌آنکه وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد اقدامات تلافی‌جویانه در مقابل انگلیس خواهد داشت بیشتر شد.

انتهای پیام/

قیمت فلز زرد 7 دلار کاهش داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت

قیمت نفت روز جمعه در پی گزارش‌هایی مبنی بر «حمله اسرائیل به ایران»، در بازارهای جهانی افزایش یافت و نگرانی‌ها را در مورد مختل شدن عرضه نفت از خاورمیانه برانگیخت.   شاخص قیمت نفت خام در ابتدای انتشار خبر حمله اسرائیل، بیش از ۳ دلار جهش کرد و سپس اندکی کاهش یافت.    در ساعت شش بامداد به وقت گرینویچ، بهای نفت برنت برای تحویل در ماه‌های آینده ۱.۴۰ دلار یا ۱.۶۱ درصد افزایش یافت و به ۸۸.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.    قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا با ۱.۶۸ درصد (۱.۳۸ دلار) افزایش یافت و به ۸۳.۴۸ دلار در هر بشکه رسید. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم

دیگر خبرها

  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹