Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب اسلامی که شهدا نماد اصلی آن است را احیا کنیم، اظهار داشت: نهادینه کردن اخلاق اسلامی، مایه پایداری امنیت ملی و سلامت و سعادت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دریادار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، امروز (24 اسفند) در حاشیه آئین استقبال از پیکر مطهر 118 شهید دوران دفاع مقدس در مرز بین المللی شلمچه، در جمع خبرنگاران، بر الگو گرفتن از شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا بهترین افراد روزگار ما بودند که در زمان جوانی آگاهانه مسیر دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و ولایت را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و ما باید با پیروی از آنها و کالبدشکافی دوران دفاع مقدس از آنان درس بگیریم، افزود: هرکجا ملت های منطقه دچار مشکل شده اند این مردم ایران بودند که به کمکشان شتافتند. 

 

وی اضافه کرد: در پاکسازی و برخورد با داعش از منطقه سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم این دو کشور بود و توانست ثابت کند که عامل ثبات امنیت و پایداری در منطقه است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی، تصریح کرد: باید ارزش های اصیل انقلاب اسلامی که شهدا نماد اصلی آن است را احیا کنیم تا با تاسی از این ارزش ها بتوانیم همچون گذشته از مشکلات در ابعاد مختلف عبور کنیم.

 

وی استقبال باشکوه از شهدا را نشان دهنده تجدید بیعت با قهرمانان راستین میهن اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدا با عمل به رسالت تاریخی خود، امروز بزرگترین پشتوانه معنوی قدرت کشور در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می شوند.

 

دریادار شمخانی، با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند مانع گسترش الگوهای جامعه ما که شهدا هستند، شوند، اذعان داشت: وظیفه امروز مسئولان، مردم و به ویژه خانواده های معظم این شهدا، معرفی و شناساندن این الگوها در جامعه است.

 

وی بر عمل کردن به وصیت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، جهت تضمین مسیر تضمین سلامت و اقتدار نظام تاکید کرد و ادامه داد: حفظ و ترویج فرهنگ غنی اسلام و نهادینه کردن اخلاق اسلامی، مایه پایداری امنیت ملی و سلامت و سعادت جامعه در همه ابعاد می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان