Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اعظم صمصامی صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: لازمه پیشرفت و توسعه هر شهر، هماهنگی و تعامل ادارات و نهاد‌های آن شهر و مشارکت همه جانبه شهروندان است.

وی افزود: هر جا ادارات با هم تعامل داشته و مشارکت مردمی هم بوده، پیشرفت و تعالی آن مکان بیشتر به چشم آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آبپخش بیان داشت: خوشبختانه ادارات و نهاد‌های آبپخش تعامل خوبی با هم دارند و تنها هدفشان خدمت رسانی به مردم است.

صمصامی تصریح کرد: از بدو تصدی شهرداری آبپخش، تلاش کرده‌ام با دستگاه‌های اجرایی بخش و شهر هماهنگ باشم و تا آنجا که ممکن بوده با آن‌ها تعامل داشته‌ام.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری آبپخش را با وضعیت نابسامانی تحویل گرفتم و مشکلات فراوانی وجود داشت، اما با خودم عهد کردم آنچه در توان دارم برای اعتلای شهر زیبای آبپخش بگذارم و در این مدت با همراهی شهروندان و تلاش‌های پرسنل خدوم شهرداری، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

صمصامی ابراز داشت: زیرسازی و آسفالت معابر، نوسازی و توسعه مبلمان شهری، توجه به سنت‌های بومی و محلی، بهسازی ورودی‌های شهر از جمله کار‌هایی بوده که در این سه ماهه انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری آبپخش به حمایت مسئولان استان و شهرستان نیاز دارد و امیدوارم با توجه به وضعیت و موقعیت شهر آبپخش، اهتمام به این شهر بیشتر شود.

شهردار آبپخش از اجرای برنامه‌های متنوع در ایام نوروز خبر داد و ابراز داشت: انشاءالله در ایام نوروز، برنامه‌های شاد و مفرحی برای شهروندان عزیز و مهمانان نوروزی تدارک دیده شده و مجموعه شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: شهر آبپخش با نخلستان‌های سربه فلک کشیده به نگین سبز استان بوشهر معروف است و از هموطنان عزیز دعوت می‌کنم به شهر زیبای آبپخش، شهر آب و نخل و خرما تشریف بیاورند و از طبیعت زیبای شهر ما لذت ببرند.

انتهای پیام/م

آبپخش آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان

 به گزارش تابناک،  در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت