Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@06:18:30 GMT

«بومبالا گومبالا» یک انیمیشن جذاب ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۳۸۱۴

ایمان قائم مقامی کارگردان انیمیشن «بومبالا گومبالا» با اشاره به ساخت این انیمیشن گفت: یک مجموعه انیمیشن ۳۰ قسمتی اپیزودی با نام «بومبالا گومبالا» برای رسانه خانگی تولید شده است. این اثر یک تلفیق بین طنز آنی و سه پرده ای است و برای ساخت آن از گرافیک تلفیقی فریم به فریم و رایانه استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: برای نگارش فیلمنامه این مجموعه که برای کودکان ساخته شده است از همکاری ۲ مشاور و روانشناس استفاده شده است تا بتوانیم به درستی رفتارهای سالم و بازی های مناسب را به کودکان آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این انیمیشن به خانواده ها یادآور شده ایم که بازی هم تاثیر بسیاری در آموزش کودکان دارد.

این کارگردان بیان کرد: «بومبالا گومبالا» دارای سه شخصیت اصلی به نام های سیبیلو، سسلو و پفیلو دارد، این انیمیشن به صورت صامت و در زمان ۳ دقیقه ساخته شده است. شخصیت های این انیمیشن کاملا تخیلی هستند و شبیه دایره، مربع و دیگر اشکال هندسی هستند.

قائم مقامی در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از نکات جذاب این انیمیشن، این است که موسیقی این انیمیشن با دهان نواخته شده است. این مجموعه اردیبهشت ۹۷ آماده پخش می شود.

عوامل اصلی تولید این انیمیشن عبارتند از  نویسنده و کارگردان: ایمان قائم مقامی، سرپرست تولید و دستیار کارگردان: حسین یار احمدی، سرپرست گرافیک های تصویری: نازنین شمیرانی، موسیقی و تدوین : کمپانی نامیا.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی

پیکر استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بجنورد  ، پیکر مرحوم استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

در این مراسم که در محل سالن گلشن مرکز استان و با حضور هنرمندانی از خراسان شمالی و سایر استان‌ها برگزار شد، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد کشور به خانواده و جامعه هنری استان نیز قرائت شد.

پیکر هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار خراسان شمالی، عیسی قلی‌پور در قطعه هنرمندان و نام‌آوران مرکز استان به خاک سپرده شد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود